Vlákno názorů k článku Jak se bránit proti nevyžádaným telefonátům? od asdf - Podle mně je ten článek o etiketě. Lidi,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 3. 2009 9:05

    asdf (neregistrovaný)
    Podle mně je ten článek o etiketě. Lidi, co při telefonování nějakou etiketu mají a používají, tak pro ty není problém podobný makretingový hovor rychle a slušně ukončit. Kdyby volající chtěl prudit a otravovat třeba dalším hovorem, byl by sám proti sobě, vytvářel by negativní imidž firmě, za kterou volá, případně výrobkům, které prodává, případně by rovnou podnítil volaného ke stížnosti a vyrobil by si tím jen problém.
    Kdo se neumí chovat, a tady by byla určitá parallela mezi chováním a etiketou toho jedince ve společnosti a etiketou jeho telefonních hovorů, neumí ani takový marketingový ale i jiný telefonní hovor slušně a bez urážek druhé strany ukončit. Proto v něm takové marketingové telefonáty vyvolávají odpor, který se přenáší na ty ty lidi na "druhé straně drátu" , případně na celou marketingovou firmu.
    V dnešní době, kdy si mobil může pořídit kdejaké hovado a kdy při takovém rozhovoru nefunguje tlumicí účinek hovoru tváří v tvář, kdy se lidi automaticky krotí ve výrazech, hodně mobilních čísel bude "mít" takové "majitele".
  • 3. 3. 2009 9:15

    Michal Kára (neregistrovaný)
    Taky mi prijde, ze lidi delaji, jako kdyby jim prodejci volali 10x denne. Mozna nekterym ano, ale mne nekdo zavola jednou za mesic jestli... A pokud nechci, tak proste reknu "Dekuji za zavolani, nemam zajem, nashledanou." a je vyrizeno. To uz tedy povazuji za vetsi zasah do soukromi ruzne podomni prodejce, nez telefon ;-)
  • 3. 3. 2009 13:14

    DanBlack (neregistrovaný)
    Až vás potřetí během jednoho dne vzbudí po noční taky nebudete slušnej... :oD
    Tohle teda byla nějaká blbá náhoda, jinak mi volají tak 2x-3x do měsíce (nejčastějc z banky a přidružených oblastí, kde jsem dal číslo dobrovolně)
  • 4. 3. 2009 9:00

    HNF (neregistrovaný)
    Domníval jsem se, že Jezevec bude urážet či opovrhovat ve smyslu, že kdo chodí na noční, je socka či debil a neumí si zařídit lépe placenou práci, a to v "normální" době. Leč nestalo se tak, Jezevec mne udivuje, že mu vadí jen nevypnutý vypínač.
    Ale vážně: řada lidí používá mobil jako budíček nebo jej nechává zapnutý, kdyby někdo z rodiny (který jinak ví, že je po noční) opravdu něco nutně potřeboval. A nebo když zavolají z Ráááááááádia Impuls, vy se správně zahlásíte a máte pár desítek tisíc v kapse, bez práce - to je pak milé probuzení. Ale do Ráááááááádia jste číslo telénu poskytli dobrovolně
  • 23. 3. 2009 15:00

    Peta (neregistrovaný)
    Svata pravda!!! Ja jsem delala kratky casek(asi 14dni:)) v telemarketingu u jiste kosmeticke firmy, mela jsem za ukol obvolavat firmy a nabizet katalogy, nejenze jsem odmitala ze strany vedeni mluvit jako "masina"-uz jen veta "S cim Vam mohu pomoci ? atd.", ale pokud jsem videla nezajem ze strany klienta pripadnyho, v zadnem pripade BYCH se mu NEVNUCOVALA. Proste jsem se s nim slusne rozloucilo a bylo. A melo to ovoce, jedna manazerka me nechala pozdravovat, ze jednam slusne a normalne:)

    Nedela mi problem, kdyz vola firma me a dotycny je slusny,m rict-ne, nemam zajem, nashledanou, ale nastve me, kdyz mi volaji v podvecer ci o vikendu!!!! a jeste jsou tak drzi, ze na me razne-nemam zajem, mi drze opaci_A proc? To jsem pak hruba.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).