Podle mně je ten článek o etiketě. Lidi, co při telefonování nějakou etiketu mají a používají, tak pro ty není problém podobný makretingový hovor rychle a slušně ukončit. Kdyby volající chtěl prudit a otravovat třeba dalším hovorem, byl by sám proti sobě, vytvářel by negativní imidž firmě, za kterou volá, případně výrobkům, které prodává, případně by rovnou podnítil volaného ke stížnosti a vyrobil by si tím jen problém.
Kdo se neumí chovat, a tady by byla určitá parallela mezi chováním a etiketou toho jedince ve společnosti a etiketou jeho telefonních hovorů, neumí ani takový marketingový ale i jiný telefonní hovor slušně a bez urážek druhé strany ukončit. Proto v něm takové marketingové telefonáty vyvolávají odpor, který se přenáší na ty ty lidi na "druhé straně drátu" , případně na celou marketingovou firmu.
V dnešní době, kdy si mobil může pořídit kdejaké hovado a kdy při takovém rozhovoru nefunguje tlumicí účinek hovoru tváří v tvář, kdy se lidi automaticky krotí ve výrazech, hodně mobilních čísel bude "mít" takové "majitele".
Taky mi prijde, ze lidi delaji, jako kdyby jim prodejci volali 10x denne. Mozna nekterym ano, ale mne nekdo zavola jednou za mesic jestli... A pokud nechci, tak proste reknu "Dekuji za zavolani, nemam zajem, nashledanou." a je vyrizeno. To uz tedy povazuji za vetsi zasah do soukromi ruzne podomni prodejce, nez telefon ;-)
Až vás potřetí během jednoho dne vzbudí po noční taky nebudete slušnej... :oD
Tohle teda byla nějaká blbá náhoda, jinak mi volají tak 2x-3x do měsíce (nejčastějc z banky a přidružených oblastí, kde jsem dal číslo dobrovolně)
Domníval jsem se, že Jezevec bude urážet či opovrhovat ve smyslu, že kdo chodí na noční, je socka či debil a neumí si zařídit lépe placenou práci, a to v "normální" době. Leč nestalo se tak, Jezevec mne udivuje, že mu vadí jen nevypnutý vypínač.
Ale vážně: řada lidí používá mobil jako budíček nebo jej nechává zapnutý, kdyby někdo z rodiny (který jinak ví, že je po noční) opravdu něco nutně potřeboval. A nebo když zavolají z Ráááááááádia Impuls, vy se správně zahlásíte a máte pár desítek tisíc v kapse, bez práce - to je pak milé probuzení. Ale do Ráááááááádia jste číslo telénu poskytli dobrovolně
Svata pravda!!! Ja jsem delala kratky casek(asi 14dni:)) v telemarketingu u jiste kosmeticke firmy, mela jsem za ukol obvolavat firmy a nabizet katalogy, nejenze jsem odmitala ze strany vedeni mluvit jako "masina"-uz jen veta "S cim Vam mohu pomoci ? atd.", ale pokud jsem videla nezajem ze strany klienta pripadnyho, v zadnem pripade BYCH se mu NEVNUCOVALA. Proste jsem se s nim slusne rozloucilo a bylo. A melo to ovoce, jedna manazerka me nechala pozdravovat, ze jednam slusne a normalne:)
Nedela mi problem, kdyz vola firma me a dotycny je slusny,m rict-ne, nemam zajem, nashledanou, ale nastve me, kdyz mi volaji v podvecer ci o vikendu!!!! a jeste jsou tak drzi, ze na me razne-nemam zajem, mi drze opaci_A proc? To jsem pak hruba.