No, tak nevím? Tento článek má jaký smysl? Vybudit po ránu špatnou náladu?
Prudit lidi a nabádat je k neochotě, antikomunikativnosti, prudérnosti, haštěřivosti?Jde, níže pod článkem a přání shromáždit hlasy majitelů telefonních aparátů trpící neurasténií, paranoiou? Nedůtklivost , neochota odpovědět člověku totiž svědčí o patologii postiženého.
Aha! Jde o provokaci? Vzbuzování odporu ve společnosti, vybuzování negací?
Je totiž všeobecně známo, že seriozní obchodní společnosti běžně provádějí profesionální telemarketing, jsou na tento telemarketing přímo odkázané. Existuje xy seriozních firem, které zde pochopitelně nebudu uvádět, a to napříč celým obchodním spektrem,které takto pracují. Existuje xy call center a to renomovaných, se seriozním zdrojem databáze. Všem těmto těžce pracujícím lidem takovéto články "dobře placených neosoudružek" hází klacky pod nohy. Jak je ovšem u médií běžné. Čím méně rozumu, tím více povyku, že?
Konečně , stačí sledovat statistiku vaší ankety dole pod článkem, aby si člověk udělal obraz.
Jednu dobu jsem tuhle nevděčnou práci taky dělal, naštěstí ne na plný úvazek, ale jen jako doplněk ke stávající práci - pár hodin do měsíce. Asi jsem měl docela štěstí, na nějaké vyloženě problémové lidi jsem narazil jen vyjímečně, pamatuji si jen na jednoho.
Největší srada byla, když jsme dostali zadání např. 10 mužů a 10 žen. No a protože přes den jsou doma většinou ženský, o muže byla vždycky nouze. Takže ke konci to bylo - dobrý den, bla bla, můžu mluvit s nějakým mužem? Hlavně holky s tím měly problém, nejednou se stalo, že se na ně ta ženská obořila, co že to mají s jejich manželem :D
Takže mám pro tyto volající docela porozumnění a rád si s nima pokecám. Bohužel soukromý telefon mám lichtenštejnský, takže mi nikdo nevolá :(
Já jsem tu práci taky krátkou dobu dělal a občas jsem dostal i telefonní čísla získaná z méně legálních zdrojů. Asi dvakrát nebo třikrát jsem musel uklidňovat klienta, aby si na to nestěžoval. Nyní služební hovory na svůj telefon nečekám a s přáteli komunikuji mailem, takže mobil mám vypnutý a jen tak jednou za dva dny si ho zapnu. abych zachytil případné zmeškané hovory. Pokud mi má někdo volat, musí dát předem avízo mailem nebo jinak a já v tuto dobu nechám mobil zapnutý. Mobil s předplacenou kartou takhle vychází, co se týká nákladů, ideálně. U stabilu v telefonním seznamu doložku o marketingu nemám, takže každý, kdo si mé číslo v seznamu najde, mi může volat. Pokud mně u telefonu zastihne, obvykle docela rád s těmito lidmi pokecám, jestli se třeba v telefonním marketingu neobjevily nějaké nové postupy.....Jinak není problém slušně říct, že se o tom nechci bavit a volající se v převážné většině případů ihned omluví a ukončí hovor.
»Je totiž všeobecně známo, že seriozní obchodní společnosti běžně provádějí profesionální telemarketing, jsou na tento telemarketing přímo odkázané« - vy jste asi s tímto byznysem nějak spjat, jinak nechápu, co vás na článku pobuřuje. Řada lidí neví, proč jim někdo stále volá a odkud vzali jejich číslo. Tak je jim v článku něco z toho objasněno. A řada lidí si umí docela dobře představit svůj život bez telefonického obtěžování, odchytávání na ulici "kolik měsíčně provoláte..." a bez klepání na dveře bytu s výhodnou nabídkou prodeje hrnců, stavebka či penzijního připojištění. Takové metody tu mohly vládnout krátce po převratu, dnes je snad trochu jiná doba - máme 21. století. Tuhle mne třeba známí šokovali s informací, jak výhodně si na splátky koupili vysavač za 60 tisíc (nevím jistě zda šlo o Rainbow) v předváděcí domácí show a že mne taky nahlásili prodejci, aby dostali k vysavači ještě nějakou prémii. Tak jsem prodejce samozřejmě nevpustil ani domů s tím, že v Globusu mají celý regál daleko levnějších vysavačů ("pračku vzduchu" s čištěním 99,99 % za ty peníze opravdu nepotřebuji), u kterých mi stačí filtrace na 98,99 % za 3 tisíce. A když budu chtít domácnost opravdu vygruntovat, pozvu si s podobnou technikou úklidovou firmu, která mne ani za celý život nebude stát tolik co onen vysavač, a ještě to budu mít s prací. Je tu opět nová generace, která toto oblbování nezná, tak se to zkouší, a jak je vidět, prodejci opět uspívájí. Trochu jsem odbočil od nevyžádaných telefonátů, notorickým prudičům se omlouvám.
Já osobně používám předplacené karty a tak s telefonními otravovači nemám problém. Občas něco objednám z internetu, ale nikdo mi následně nevolá (kromě souvislosti s vyřízením objednávky), i když jsemdo objednávky tlf. číslo uvedl. To mi spíš občas přijde z nějakého obchodu nabídka mailem (když jsem nezakázal zasílání informací), ale tam není problém tyto informace odhlásit.
Spíš by mne zajímalo, zda u různých soutěží i s hodnotnými cenami, pokud sám od sebe přeškrtnu - zakážu (na formuláři žádná varianta "souhlasím" - "nesouhlasím" uvedena není), aby moje osobní údaje mohli používat k dalším účelům a předávat je v rámci firemní skupiny, jsem opravdu do soutěže zahrrnut.
Kdopak se nám to tady rozčiluje ?Někdo vám šlápl pane čtenáři na bolístku ?Ptáte se na to, jaký smysl má tento článek ? Jeden, abyste respektovali to, že ne každý si přeje, aby byl několikrát za měsíc na svém mobilním čísle obtěžován právě takovými neseriozními společnostmi, o kterých píšete. Nikdo nemá jak se proti vám bránit a toho využíváte. Kolik je stížností na takový způsob prodeje zboží ? Píšete o házení klacků pod nohy ? To je snad vtip ! Přiznejte, vážený čtenáři, co vás ne tomto článku nejvíce trápí. Seriozní databáze, seriozní společnosti ano, ale co ty ostatní ? Jak se má zaskočený člověk po telefonu dozvědět, že mu volá seriozní společnost s profesionálním telemarketingem ? Mmoho lidí si již udělalo obraz o službách telemarketingu. Necelých 50% z oslovených lidí je tímto způsobem otráveno. Takže ?
Prý že čtenář. Petře, rovnou jste měl napsat, jaký byznys Vás živí a ne se horlit s negativy, kterých je Váš příspěvek plný. A tu demagogii s neosoudružkami jste si také mohl odpustit. Jenže to bych chtěl trochu moc od někoho, koho živí marketing (a navoněné zdechliny).
Chcete vědět co ve mě po ránu vzbudí špatnou náladu? Když mi chce někdo (třeba po telefonu) vnutit nějaké zboží, nebo mě otravuje jakožeanketami, které mě mají přimět k něčemu (změně telefonního operátora apod.).
Takže kdyby bylo po mém, tak by šla všechna call centra (nehledě na Vaše zdůrazňování serióznosti) i s jejich byznysem do kopru a svět by byl hezčí místo.
Píšete o neochotě odpovědět člověku - to nemáte pravdu. Odpovědět člověku není problém. Ale předávat informace lidskému automatu s naučenými otázkami, aby někomu vzkvétal byznys a mohl lépe manipulovat s konzumenty? Tak to opravdu ochotný nejsem.
Reklama zasviňuje veřejný prostor ažaž a tohle je jen další pronikání do oblastí, které mnoho lidí považuje za privátní.
Pokud si někdo postaví svůj byznys na tom, že "běžně provádí profesionální telemarketing" - tedy přenáší své náklady na druhé tím, že svými telefonickými nabídkami užírá z jejich času - nejedná se o seriózní společnost.
Paraziti jsou to. Bolševičtí paraziti, kteří si usmysleli, že oni mi zavolají (když se to hodí jim) a já si na ně prostě udělám čas. Usmysleli si, že prostě vytočí něčí soukromé číslo a dotyčný jim bude jen tak pro nic za nic a zadarmo věnovat svůj čas, to nejcennější, co na světě máme. Z jakého titulu? Kde se v nich bere taková drzost a arogance?
Ti těžce pracující lidé na callcentrech nakonec za nic nemohou, ale stejně si říkám, že jim to není stydno, živit se telefonní žebrotou.
"čtenář Petr" je evidentně pracovník některé té zpropadené obtěžující firmy.
Já osobně je posílám tak kam patří (a někdy i méně spisovně) hned jak se ozvou.
Ale tuhle jsem se překonal a dělal jako, že jsem ochoten se bavit. Vydržel jsem jen do okamžiku, kdy jsem z té chudinky vytáhl jméno firmy a jak se dostali k ménu číslu. To bylo vtipné a zjevně předem připravené: "Vaše číslo nám vylosoval počítač".Pak jsem se už bohužel neudržel...
Jen pro informaci, ta firma byla jakási "švýcarská" firma zabávající se prodejem něčeho jako teplé vody, to jméno jsem zapomněl, ale v googlu jsem tenkrát na ni našel více stížností. Něco jako ProLux nebo tak nějak.
Samozřejmě jsem pak o legálnosti "losování" zjistil totéž co se píše v článku.
Myslím ale, že kdyby se víc podobně postižených spojilo, mohli by tu firmu žalovat. Nejde o pomstu, ale o ochranu dalších postižených před obtěžováním!