Hlavní navigace

Jak řešit výkyvy cash flow a lépe se připravit na případnou krizi?

20. 5. 2021
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: Depositphotos
Finanční manažeři ve firmách se často potýkají s výkyvy cash flow a stojí před rozhodnutím, jak snížit náklady, navýšit hotovost, a na druhou stranu s tím, jak efektivněji řídit finance v době digitalizace a umělé inteligence.

Role finančních manažerů se v období nejistoty posiluje. Jak co nejlépe řídit finance v době, kdy nevíte, jak se bude situace dále vyvíjet? Jak získat hotovost? Jaké platební metody si žádá zákazník a jak lépe využít firemní data k monetizaci zákazníků, proč a jak digitalizovat finanční firemní procesy? Nejen toto jsou témata Finanční konference, kterou pořádá odborný server Měšec.cz.

Řečníci osmého ročníku Finanční konference se zaměří nejen na zvládnutí případné finanční krize a na to, jak ji předpovídat, ale také na zjednodušení finančních procesů pomocí digitalizace a využití umělé inteligence, modernizaci platebních systémů v e-commerce i jak mohou pomoct finančním procesům pomoci FinTech projektů.

Konference se koná 10. června 2021 a letos poprvé je online.

Jaký vás čeká program?

Řídit finance v době krize, nejen té aktuální, je samozřejmě o řád složitější. Odborníci z CAFLOU akademie se spojili s řediteli výrobních a obchodních firem i firem poskytujících služby a dali dohromady desatero, které každé firmě s jejími financemi v krizové situaci pomůže.

Koronavirová pandemie významně urychlila růst e-commerce, zároveň ale změnila nákupní chování zákazníků. S tím jde ruku v ruce rozvoj moderních finančních služeb a větší propojení e-shopů a FinTech služeb. Co vlastně český zákazník očekává a jaké finanční služby chce využívat? Nejnovější data o českém trhu představí Adam KolesaMall Pay.

Malé a střední podniky díky současné krizi čelí často poměrně zásadnímu problému – nemají přístup k financím a růstovému kapitálu. Na to se zaměřil FinTech Lemonero. Připravil platformu, která digitalizuje financování právě tohoto sektoru.

Je dobré umět na základě strategické datové analýzy odhadnout budoucí vývoj a zákonitosti krize. Znalosti, které můžete uplatnit při finančních, bezpečnostních či obecně datových analýzách, vám ve své přednášce předá analytik a kryptolog Tomáš RosaRaiffeisenbank.

Jednou z oblastí, kterou se ve společnosti PwC Česká republika podařilo díky nástrojům využívajících prvky umělé inteligence výrazně optimalizovat, je příprava finančního plánu a alokace lidských zdrojů. Vladimír Jaroš vám ukáže, jak lze podobné technologie aplikovat na další finanční i nefinanční procesy třeba i ve vaší firmě.

Také Alza.cz se rozhodla své finanční řízení automatizovat tak, aby řešení přesně odpovídala potřebám rychle se rozvíjejícího e-shopu. Na konferenci se od jejího finančního ředitele Jiřího Ponrta dozvíte, jakou cestou šli a jak se jim to povedlo.

V digitální ekonomice se nejdůležitější měnou stávají data. Jak monetizovat zákaznickou bázi, to bude tématem přednášky Michala Matějičného, CFO virtuálního operátora Tesco Mobile. Provede vás celou cestou od samotného produktu přes správné nastavení IT a reportingových systémů až po práci s konkrétními daty, potažmo zákazníky.

Buďte s námi spolu s odborníky na digitální inovace, firemní finance a bankovnictví 10. června 2021 na Finanční konferenci. I na online konferenci budete mít možnost všem řečníkům klást dotazy, na které vás zajímají odpovědi, a navíc získáte k dispozici videozáznam celé akce. Ke všemu, co vás zaujme, se tak budete moci kdykoliv vrátit. Zaregistrovat se můžete na stránkách TUESDAY.cz.

Uslyšíte analytiky, finanční ředitele a digitální inovátory z firem jako Alza.cz, Mall Pay, CAFLOU akademie, Tesco Mobile ČR, Raiffeisenbank, PwC ČR, ČSOB, CTIT, Bankovní identita, CRIF – Czech Credit Bureau a fintechové projekty Lemonero nebo Fidoo.

Řečníci na finannčí konferenci Měšce 2021.

skoleni_29_6

Všichni návštěvníci akce získají zdarma celoroční předplatné časopisu CFO World a půlroční předplatné elektronické verze časopisu Bankovnictví.cz.

Partnery konference jsou CRIF – Czech Credit Bureau a MONET+, mediálně akci podporují odborné časopisy CFO World, Bankovnictví, Česká bankovní asociace a weby CardMag a Sdružení pro bankovní karty. Akci organizuje odborný server Měšec.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Autor článku

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).