... bych řekl, že je trochu odfláknutá. Porovnáváte cenu, za kterou jste nakoupil, s prodejní cenou. A kde máte další investice do vozidla, náhradní díly atd. za ty tři roky? Sám uvádíte, že jste využil služeb autorizovaných servisů. (V případě nového vozu v prvních letech provozu přece nepotřebujete tolik investovat do náhradních dílů jako u ojetiny.) Snad nechcete tvrdit, že jste v AAA pořídil yarise taky tak "vymydleného", spíš byl v roce 2013 "oholený". Takže i ty mydlinky něco stály
Máte pravdu, náklady na provoz a údržbu tam zahrnuté nejsou, ale to nebylo ani mým cílem, šlo o čisté srovnání kupní a prodejní ceny. Ale když už o tom píšeme, na údržbě a opravách auto stálo přesně 24 413,13 Kč (bez DPH, jsem plátce). Je v tom samozřejmě i STK, emise, olej, rozbití skla smažkou, prostě všechno. Jinak při koupě z Áček Yaris nepotřeboval vůbec nic po motorické a technické stránce. Ale jak píšete, byl oholený: bez výbavy, bez koberců. Vymydlil jsem jej preventivně. Mám rád auta, kde sednu a jedu a nemusím přemýšlet, zda dojedu zpět.
Takže ani tak Vaše zkušenost s "áčkama", na rozdíl od jiných, není až tak špatná. Koupil jste ojetinu, vrazil do ní během tří let další třetinu pořizovací ceny (o chloupek více, cca 35 %) a potom ji prodal zpět za 42 % peněz, co jste do toho dal. Hmmm, dobrý! Anebo jste měl opravdu kliku!
Zato autobazar - toť šejdířina! Po třech letech provozu prodají jeden a týž vůz o 7 % laciněji. Ještě, že jste nenabídl autíčko o rok dříve, to by bylo nejspíše nabízeno autobazarem dráže, než Vám ho prodali poprvé. Vždyť jste vlastně dělal zhodnocovatele automobilu.
A pak se nedivme, že máme tolik autobazarů.