AAA jsou ...,prodával jsem u nich 9.letou Thalii,v prosinci mi nabízeli 40.tis. ,to se mi nelíbilo ,tak jsem odmítl.V únoru jsem potřeboval peníze,tak jsem tam zajel opět.To už mi nabídli jen 30.tis(to víte už je to 10.leté).Pak jsme se domluvili na 35.tis. ,ale klasika ,přehlášení a další poplatky a bylo to za 32.tis.(alespoň na ruku ihned).Druhý den nabídka na internetu 56.tis na úvěr ,hotovost 66.tisíc.100% je opravdu slušný zisk a vše ve prospěch zákazníků (hlavně ty keci,kterými stahují cenu,a brečí ,že musí také něco vydělat-člověk by jim hned dal na polívku a pivo)
Ja mam s ackami normalnu skusenost. Predal som tam opel astra 2005, sice o nieco lacnejsie ale stale to bola akceptovatelna ponuka. Clovek si musi vazit svoje auto a mat aj svoje limity...a samozrejme sa normalne spravat, to je zaklad. Odkupili ho a za tyzden predali, samozrejme so ziskom, ved o tom je ich byznis ale s tym nemam problem, ja sa uz vozim na novej insignii. Len tolko, ze da sa s nimi jednat a aj dohodnut.
Mne se v tehle diskuzi nejvic libi, jak vsichni (virtualni prezdivky) identifikovani gw.selfnet.cz chvali AAA (pisi znacky vzdy spravne) a jednoznace pasuji na podvodniky ESA. Kdyz uz zamestnanci AAA sami sebe chvalite, alespon nejak maskujte nebo stridejte zdrojove adresy a nepouzivejte stejny sloh, je to trapne...
Problémem prodeje na inzerát je to, že volají lidé zvláštního typu. Jeden chce auto na splátky, druhý chce měsíc počkat až sežene peníze, třetí mi po dvou větách lámanou češtinou dá k telefonu manželku, že bude rozhovor překládat, čtvrtý mi rovnou řekne, že auto je starý šrot a že očekával cenu do 10 000 Kč místo 40 000 Kč.
Dále je třeba se se zájemcem domluvit na předvedení vozidla. Kdysi jsem takto čekal na zájemce v sobotu ráno a ten nepřijel a ani nezavolal.
Kamarád kdysi prodával auto na inzerát a po třetím zájemci (lidé stejného typu, jak popisuji výše) to vzdal a raději prodal auto do bazaru za míň. Druhou sadu kol a rádio si prodal sám.
Prostě čas člověka (prodávajícího) je většinou drahý a málkdo je ochoten jednat s výše uvedenými lidmi, ztrácet čas a nervy, brát si dovolenou na společný přepis auta atd. Prostě auto není kus nábytku a na inzerát se prodává jinak než např. staré křeslo nebo koloběžka.
Pod to se mohu podepsat. Já takto prodával shodou okolností taky Toyotu, ale RAV. Nejprve přes fórum offroadů, jenže to často skončilo na tom, že ji mám moc pěknou, ale pán nemá peníze a zda bych nepočkal. Tak jsem ji prodával sám. Přijelo asi 5 zájemců a všichni okamžitě tlačí na cenu. Tady máte škrábanec, 10 dolů. A ty kilometry určitě nesedí, to není možné, 10 dolů. Pak se ozvali šílenci jako že mi ji vykoupí za 30 tisíc. Prodával jsem za 95!!! Asi po měsíci mě to přestalo bavit, postavil ji na komis do bazaru, nasadil cenu 85 a byla pryč do týdne. Asi tak.
Auta si prodávám sám a výše uvedené exoty je potřeba vyřadit už při tel. hovoru. Tachometr je určitě stočený. Odpověď, ano máte naprostou pravdu, jak jste to poznal ? ( Nebudu jednat s někým, kdo mne obviňuje z podvodu)
Nemám peníze počkal by jste mi ........ Zavolejte za ........ určitě se domluvíme. No a pokud někdo chce přijet třeba v sobotu. Zavolejte mi v pátek večer určitě se domluvíme. Každý je rád když, něco usmlouvá (včetně mě). Bohužel lidé kteří smlouvají po telefonu je také ztráta času. Odpověď cena je pevná. Pokud některé zájemce odradíte v telefonu ušetříte si čas a ten skutečný kupec přijde.
Někdy je příčinou problémů nízká cena. U jednoho auta jsem zvyšoval cenu 3x než jsem dosáhl patřičné úrovně zájemců.
Tak já mám z prodejem po vlastní ose špatné zkušenosti, podal jsem takhle jedno auto a kupující vůz nepřepsal na sebe a já jsem měl problémy s kanceláří pojistitelů, no nakonec se to vyřešilo, ale ty starosti bych nikomu nepřál. Další auto jsem prodával přes Esa kde jsem si vybral novější auto, proto si myslím, že mi dali slušnou nabídku. Sice cena byla o trochu nižší než ta tržní, ale zase jsem to měl bez nějakých starostí a závazku vůči kupujícímu.
Pokud jste prodával auto za starých podmínek stačila kupní smlouva a auto na kupujícího přehlásit. Na pojišťovnu pak nahlásit prodej vozu a zrušit pojistku.Samozřejmě uschovat kopii TP a smnouvu. Dnes je situace horší.
S kupujícím se svážete řetězem a do přepisu auta musíte chodit všude společně. Bohužel při prodeji v autobazaru můžete dopadnou co se týká přepisu úpně stejně.
já vybírám jen na přehledným webu áček (www.aaaauto.cz), tam se dá jednoduše vyznat
Šance, že se něco nepovede s přepisem je dnes již prakticky nulová. Tedy buď pokud jste osoba velmi zkušená, nebo to právě necháte na armádě právníků velkého bazaru jako jsou áčka a spol. Akorát člověk musí počítat s tím, že prostě to něco stát bude, i když bazar tvrdí že ne, prostě si to od Vás nějak vyberou :). Ale jak jsem napsal, přepis je jich boj...
A to jste to auto neprodával normálně přes inzerát? Dát nějakou sumišku s prostorem k vyjednávání, aby kupující měl pocit, že něco usmlouval a prodejce přišel jakž takž na své. Jasně že prodej přes bazar není moc výhodný. Ty operátory, výkupčí a panáky na place musí někdo platit. Režie bude asi dost vysoká.