Vlákno názorů k článku Internetové bankovnictví eBanky od Petr - Když už je řeč o eBance, tak byste...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 4. 2002 16:36

    Petr (neregistrovaný)

    Když už je řeč o eBance, tak byste se spíš měli zmínit, nakolik je po posledních "úpravách" cen vhodná k použití. Ono za situace "zachraň se, kdo můžeš" ten návod asi nikomu moc nepomůže.

  • 30. 4. 2002 2:39

    Dasave (neregistrovaný)

    Taky se připojuji. To zdražení je opravdu síla, kterou řada lidí doposud nevydýchala. Navíc několikanásobné utajené opravy ceníků zrovna o solidnosti banky nesvědčí. Ale když už je řeč o inet bankovnictví, tak musím říci, že dostat se ve dne, ale i v noci na svůj účet vyžaduje značnou dávku trpělivosti. Připojování trvá neskutečně dlouho a zdá se mi, že po úpravách ceníku je to ještě horší. Jako by si z nás eBanka dělala legraci. Už několikrát bylo slibováno zlepšení, které sice před časem nastalo, ale od té doby je situace skoro horší než před oním avizovaným zlepšením. Nechápu, jak je možné, že banka, která je založena na přímém bankovnictví zanedbává tak důležitou věc jako je rychlý přístup klientů k účtům. Vzhledem k tomu, že se stala ta nejhorší možná věc, a to, že se Expandia banka dostala do drápů České pojišťovny, se asi není čemu divit. Vypadá to, jakoby se dělalo všechno pro to, aby klienti hromadně rušili své účty a ukončili tak co nejdříve své působení u eB. Mrzí mě, že cokoliv dobře funguje, netrvá to dlouho. Vždycky nějaká hrabivá pařáta vše poničí. Toto se právě stalo s bývalou vstřícnou Expandia bankou, která se začíná podobat své adoptivní matce ČP, tj. arogancí, nezájmem o klienta, vysokými poplatky, směšnými úroky z vkladů, mlžením a zhoršujícími se službami. Zatím ještě eBanka neztratila úplně svou původní vlídnou tvář. Ale na jak dlouho?

  • 30. 4. 2002 10:03

    Roman (neregistrovaný)

    S připojením s MEK jsem nikdy neměl potíže - netrvalo to déle než cca 30 - 45 sec. (nejdelší časy). Ale to zdražení a mlžení informací se mi taky nelíbí. Zdražení by se ještě dalo pochopit, ale proč to tajit a neříci to jasně a srozumitelně? Navíc položky typu 2 Kč za zúčtování v zúčtovacím centru ČNB - to je krása :-).

  • 30. 4. 2002 10:42

    Jooky (neregistrovaný)

    Jo jo take souhlasim. eBanka by se mela stydet. Jeji kecy o tom, ze se snazi prizpusobit poplastkum bankovniho trhu je jen nalepka. Prosel jsem nekolik bankovnich ustavu a mel u nich ucet. A u eBanky to bylo zatim nejlespsi az do 1.4., kdy jsem si myslel ze to zdrazeni je aprilovy zert. Bohuzel nebyl :-(. Internetove bankovnictvi zacina nabizet uz vice bankovnich ustavu KB, GE, CSOB a tak jsem zvedavej jak dlouho vydrzi to zdrazovaci naseni eBance, kdyz ma sotva par pobocek. myslim, ze tim zdrazovanim poprela svou hlavni ideu "Proc mit pobocky a zivit spoustu uredniku, kdyz lze vyresit vse po internetu primo" :-(((( Zkratka uz neni duvod proc mit ucet u ebanky :-((((

  • 2. 5. 2002 8:03

    CableG (neregistrovaný)

    Pridam jeste jeden duvod proc nemit ucet u eBanky:
    Mam povolenou Osobni uverovou linku (povolene precerpani uctu). Diky ni mohu precerpat ucet az o 30.000,- Kc. Zatim jsem nemel duvod zadne financni prostredky z OUL cerpat. Podle starych ceniku jsem platil "Urok z nevycerpaneho uveru" ve vysi 24,60 Kc. Podle noveho ceniku platim jeste 20 Kc za vedeni uveru.

    No reknete, neni to krasa? Platim mesicne 44,60 Kc za to, ze jsem si nepujcil :-)

  • 2. 5. 2002 11:45

    GiBo (neregistrovaný)

    Jsem v naprosto stejne situaci. Pujcil jsem si z tech 30.000 za celou dobu asi 3x a vzdy jen par korun na par dni a platil jsem za to, ze jsem si pujcil. Jinak platim jak mourovatej za to, ze jsem si neujcil. A ze bych si OUL zrusil? Taky vyhodne - 50 Kc poplatek za kazdou zmenu.

    Nejvic me sere, jak sikanujou "verne" klienty. Mam u eBanky ucet uz od jejich zacatku a misto nejakeho alespon symbolickeho vdeku ted zvysili poplatky za vedeni Alfy (jiz nenabizeny cenovy program) tak, ze jsem se malem posral, kdyz jsem to videl. Taky jsem byl nucen vratit Osobni Klic, protoze platit 85Kc kazdy mesic _ke_kazdemu_uctu_ kam s nim mam pristup (tedy ke dvema uctum v mem pripade) mi prijde jako hodne uhozeny zpusob vyhazovani penez.

    Zaver: eBanku v zadnem pripade nedoporucuji.

  • 30. 4. 2002 13:54

    Stanislav (neregistrovaný)

    Donedávna jsem byl také spokojen. Dnešní zkušenost je asi taková, že připojení trvá cca 20 až 30 minut. Za to zaplatím Telecomu 75 Kč, pokud udělám operaci na účtě dalších 20 Kč. eBanka se tak stává poplatkově nejdražší ale zároveň nejpomalejší. Účet jsem si zřídil kvůli rychlosti obsluhy a že nebudu muset na přepážku. Dneska je situace v jiných bankách podstatně jiná - sporotel mám vyřízen během 5-ti minut a za poplatky několikanásobně menší. O úrocích nebudu už vůbec ani mluvit. Jsem eBankou velmi zklamán, tím spíše že asi s touto institucí skončím, pokud se nezlepší. Vadí mi také jejich reklamy na bankovním serveru, to způsobuje velmi pomalé načítání jejich stránek.
    Takže když to vše sečtu,tak to co je v reklamním článku uvedeno je sice pravda, ale druhá strana mince o které se nepíše a je horší, převáží klady uváděné v článku. Je to ostuda pro management banky.

  • 2. 5. 2002 10:53

    Jaroslav Klecka (neregistrovaný)

    Tak a dnes jsem se definitivně rozhodl, že s touhle bankou nebudu nadále spolupracovat. Patřím mezi jejich první zákazníky a mám účet u této banky už skoro 3 roky. Využíval jsem jejich cenový program Alfa, který mi umožňoval v případě dodržení průměrného zůstatku 30.000 Kč na běžném účtě neplatit žádný poplatek za jeho vedení. Ne vždy se mi to sice podařilo, ale to byl pochopitelně můj problém. Dnes mě ale definitivně přesvědčili, že jejich komunikace a poměr k zákazníkům je skutečně arogance na druhou! Obdržel jsem výpis z účtu a na něm přesto, že jsem měl celý měsíc dokonce tento průměru 31.500 Kč mi naúčtovali "oprávněně" 160 Kč. Když jsem se pokusil zavolat na operátora a žádal vysvětlení, tak mi s klidem Angličana sdělil, že tato výhoda byla 25.4 novým ceníkem zrušena. Kdo se ptá, ten se dozví. Co ale ten, který se neptá a pro nedostatek času se každý den nedívá do jejich "pošty", kde prý oznamují vše "důležité". Když jsem se tam dnes, t.j. 2.5 díval, tak tam nikde nic není!!!! Jdu hledat jinou banku !!!!!!!!!! Víte o nějaké?

  • 2. 5. 2002 11:27

    CableG (neregistrovaný)

    Postupne prechazim ke KB. Pres www.mojebanka.cz dokazu udelat vsechno to, co doopravdy potrebuji nejcasteji, takze navstevy banky se daji eliminovat na minimum - k dispozici je tam i demo, kde se da na jejich aplikaci kouknout.

    Neni to ani zdaleka tak on-line jako eBanka, otazkou ale je, zda je to vubec zapotrebi. Osobne dam prednost bance, ktera ma jasno ve svych zamerech a nemusi delat zmeny v ceniku trikrat (nebo kolikrat?) behem prvnich ctyrech mesicu v roce.

    Vzkaz pro PR eBanky - tohle neni otazka vyse poplatku (i kdyz se nemohu zbavit dojmu, ze jste tentokrat trosku prestrelili), je to otazka duvery. Pro me je eBanka neduveryhodna banka, ktera ma management na velice nizke urovni a v zadnem pripade ji nehodlam sverit svoje financni prostredky k ulozeni.

  • 2. 5. 2002 13:41

    LK (neregistrovaný)

    Ja jsem pocatkem dubna odesel k Zivnobance. Pro nepodnikajici osoby vedeni uctu zdarma, netbanka zdarma, vcelku slusne.
    Jak tu nekdo pise (ve souvislosti s KB), ani u ZB to neni online. Jde o zvyk (musim uznat, ze slo o downgrade :-), na druhe strane predstava, ze se o pohybu na uctu diky online systemu dozvim hned a ne az druhy den, ale stoji mne to nejen 160/mesic, ale navic spousta casu a nervu pri zjistovani, zda banka zase nezmenila cenik a nepridala tam polozku treba jako "Naklady na PR banky (povinny priplatek ke kazdemu uctu) 400/mesic" :-)) apod.
    Takovy pristup ke klientum (take jsem byl jednim z prvnich, take jsem mival na ucte dost na to, abych mel vedeni zdarma a take mne silene nakrkli) je dle mne sebevrazedny. Zatimco drive jsem e-banku rad doporucil, dnes pred ni varuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).