Hlavní navigace

Názor k článku Elektromobily mají povinné ručení levnější. Zatím. Škody totiž mají vyšší od xf - Ono je to složitější a jinak. Rozlišuje se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 11. 2019 12:24

    xf (neregistrovaný) ---.cheapernet.cz

    Ono je to složitější a jinak. Rozlišuje se to pro CNG (metan) a LPG Propan Butan. Jde o to, že LPG klesá dolů (což je nebezpečnější), kdežto CNG stoupá vzhůru.
    A nejde o detekci a odvod kouře, tu musí mít každá podzemní garáž, ale o detekci úniku plynu.
    A nestačí jen to, nejdražší je na tom vzduchotechnika, co ten plyn odvede. V provedení do výbušného prostředí, což platí pro všechnu elektriku.
    A nejde o provozovatele, ten o těchto věcech vůbec nerozhoduje, ale o majitele/staveb­níka.
    Co se týče automobilky, tak ty na elektromobilech prodělávají. Dělají to ze dvou důvodů, oba jsou politické. První je snížení flotilových emisí (nesmyslný způsob výpočtu, kdy se nepočítají emise na výrobu a údržbu vozu, ani se nepočítají emise na výrobu elektřiny) a protože to dnešní politickykorektní doba žádá.
    Otázka je, nakolik vedení automobilek zblblo doopravdy, a nakolik to předstírají. Obojí je možné. Jde o to, jestli těm navenek hlásaným plánům o rychlé a 100% elektrifikaci skutečně věří, nebo jestli bez propagace pracují i na realistickém "plánu B". Pro některé to není problém, EU je dnes pro ně nedůležitý trh, tak sem budou vozit elektroauta, zachovají zde značku, a uvidí se. Ale třeba takový koncern, to bude ještě zajímavé.

    Ono je fakt, že z technického hlediska je dnes nejperspektivnější CNG. A to žádné ideokecy nezmění.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).