Není bordel jen v registrech, ale i samotná čkp má bordel v datech které provozuje ona a kam ji informace dávají pojišťovny. A výsledkem je, že nakonec buzerují občany a firmy, kteří dělají vše správně a chyba je u nich nebo mezi tím co si nastavili mezi nimi a pojišťovnama.
Chtělo by to, aby se s nimi začal někdo soudit a vysoudil náhrady za promrhaný čas, za doporučené dopisy (proč poštovné když posílají obálku? ano posílají, ale pak nemáte žádný doklad o tom, že jste jim do těch 30ti dnů odpověděli, takže váš můžou opět buzerovat...) atd...
A ty jsi zrejme slozity zamestnanec CKP, ze.
Vyzva za ctvrtleti Y prisla davno pote, co bylo uznano a pisemne potvrzeno ze vyzva za predchozi ctvrtleti X byla skutecne neopravnena.
Tedy korespondence s potrebnou informaci byla zjevne dorucena i zpracovana.
Akorat se ji jaksi nikdo neobtezoval brat v potaz pri generovani dalsi vyzvy. Takze je nemile, ale je to evidentni bordel.
Ale ne u CKP, ale v registru vozidel. CKP žádná vlastní data v podstatě nemá - upomínky zpracovává na základě dat od pojištověn a v registru vozidel.
Pokud ti CKP poslalo upomínku na auto, které již není tvoje, a tys jim napsal, že auto už nemáš, oni tu upomínku sice stornují, ale dokud ty nezadješ na registr vozidel a nezjistíš, proč je auto psané stále na tebe, budou ti upomínky chodit nadále.
Cetl jsi vubec na co reagujes?
Auto uz bylo z registru TRVALE VYRAZENE coz jsem dolozil kopii technicaku s obrovskym razitkem ZRUSENO (jeste ze jsem si ho ty tri roky schovaval). Proc tedy posilali dalsi upominku na dalsi obdobi?
Tudiz ano, prvni upominka byla mozna chybou nekde mezi registrem a CKP, druha vsak uz jednoznacne bordelem u CKP.
čtu. a právě proto odpovídám tak, jak odpovídám. Bordel je totiž v registru vozidel. A to brutální. Takze i kdyt y máš papír, ze auto je vyřazené, tak v registru vozidel může být něco úplně jiného. a CKP bere data z registru vozidel. a pokud jim i přes to prislo z registru vozidel, ze auto není vyrazene, tak to proste poslali znova.
A co kdyby si třeba po první upomínce udělali někde záznam - bylo doloženo že auto je vyřazeno a při generování příští upomínky si zkontrolovali jestli takový záznam nemají? Dva dotazy do databáze by snad zvládli.
Ale proč by to dělali, že. Ono je jednodušší otravovat sprosté podezřelé, protože jim nic nehrozí i kdyby neoprávněných výzev bylo 50%.
Řešit vyhnilost cizích dat tím, že si vytvořím vlastní stínovou opravnou databázi sice je technicky možné, ale je to nesystémové, komplikované a drahé. Bylo by jistě hezké, kdyby ČKP takovou věc udělala, ale fakt se jim nedivím, že se do toho nehrnou.
Také je otázka, jak se stát staví k opravě těch dat v registru. Pokud tvrdí, že pracuje na nápravě, tak chápu tuplem, že se nikomu v ČKP nechce vyhazovat peníze za vlastní systém, který by možná fungoval kratší dobu, než jakou dobu by ho vyvíjeli a nasazovali.
Zřejmě to funguje tak, že když ČKP zjistí, že kvůli chybným datům z cizího registru odeslala chybnou upomínku, tak tu informaci, že jsou data chybě postoupí správci daného registru.
Co se děje dále, to nevíme. Pokud je většina těch chyb příslušnými správci příslušných registrů opravena a jenom menšina chyb tam zůstane a časem se vrátí, tak ano:
- posílat nové neoprávněné upomínky může být systémovější, jednodušší a levnější, než si vytvářet vlastní databázi chyb v cizích datech.
Jasne. Ostatne o danoveho a pojistneho poplatnika jde az v posledni rade - kazdej prece pochopi ze nejaka neopravnena upominka je proste normalni vec a rad ve svem volne case sesumiruje potrebne dokumenty, pripadne s usmevem a ve svem case a za sve penize obeha urady, kdyz zjisti ze je po nekolika letech skutecne uz nema, aby ziskal potrebne vypisy. Zadny problem, dokonce se mu CKP i predem omlouva kdyby nahodou upominka byla bezpredmetna.
Kristovanoho, jakej bordel v ČKP? Seš schopen pochopit, že oni jen porovnávají data z různých zdrojů? A tedy jestliže to nějaký idiot v evidenci vozidel neopraví, přestože je na to upozorněn, je v další dávce dat dodaných z registru vozidel na ČKP opět ta samá chyba?
Jak by sis představoval to upozornění? Že si na papírek na monitor nalepí upozornění, že Franta Vocásek dodal glejt, že je vozidlo vyřazeno, a při příštím jetí budou ručně hledat, jestli Frantovi Vocáskovi neposílaj znovu upomínku a pokud ano, ručně ji vyhledaj a vytáhnou ze štosu obálek?
Ty zcela evidentně nechápeš nebo netušíš, jak to funguje, takže je s tebou dost marný o tom diskutovat.
Sice pochubuju, že to pochopíš, ale zkusím to ještě jednou: ČKP porovnává data z různých zdrojů, v případě nesrovnalostí nejdříve uvědomí vlastníky těchto dat, teprve pak upomíná údajné dlužníky. Nemá žádné právo ani důvod cizí data sama modifikovat. Nepochopil, co?