Spořitelna připravila pro herní nadšence nové virtuální karty s motivem hry Kingdom Come: Deliverance II. Je to výsledek spolupráce s herním studiem Warhorse Studios.
Pokud vás baví gaming, můžete si v mobilní aplikaci George aktivovat jednu ze tří virtuálních karet s motivem středověké hry Kingdom Come: Deliverance II. Samotná hra bude uvedena v únoru 2025.
Můžete si vybrat ze třech motivů hry: dobrodruh, válečník, nebo rytíř.
Sleva na merch
Od pondělí 11. listopadu do 15. prosince 2024 k tomu poběží cashback se slevami od herního e-shopu Xzone. Součástí slev bude i 15% sleva na veškerý merch s tematikou Kingdom Come: Deliverance II. Slevu najdete a aktivujete v mobilní aplikaci George v programu Moneyback.
Cashback je dostupný i pro nákup herního příslušenství nebo vzdělávacích kurzů, které vás naučí programování v Minecraftu nebo Unreal Engine.
Chystá se reklama
Na existenci nových virtuálních karet má Spořitelna připravenou televizní reklamu, v níž se objeví hlavní hrdina středověké hry „Jindřich“. Spot je v režii agentury VML a vznikl celý v herním softwaru Unreal Engine.
Kampaň k virtuálním kartám bude rovněž k vidění na YouTube, TikToku, Instagramu, českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch.
Mistrovství ČR v počítačových hrách
Spořitelna chystá i vlastní herní zónu na Mistrovství České republiky v počítačových hrách, které proběhne 22.–24. 11 2024 v Brně. Pokud do ní přijdete, budete si v ní moci poprvé zahrát demo ukázku zmiňované nové hry Kingdom Come: Deliverance II.
Banka chce gamery
Banka v budování povědomí o svých službách v komunitě hráčů není žádným nováčkem, aktivně na tom pracuje třetím rokem. První dva roky jsme se v rámci našeho komunikačního gamingového konceptu #LevelUpYourLife soustředili na etablování Spořitelny v herní komunitě, a to zejména rozvíjením strategických partnerství. Nyní se chceme v naší gamingové komunikaci zaměřit na komplexnější témata, která se týkají například podpory žen v gamingu nebo posilováním mentálního zdraví a odolnosti u hráčů a hráček,
komentuje za banku Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.
Pro své potenciální klienty-gamery, ale i stávající má webovou mikrosite LevelUpYourLife, kde má kromě textových rad a promo akcí i návodná videa pro hráče, které pro Spořitelnu vyrábí profesionální esportový klub Entropiq.
Například (neveřejné) video určené pro gamery Minecraftu ukazuje nejběžnější podfuky, které scammeři zkoušejí v Minecraftu. Hráči tak mohou zjistit, že scammeři nejsou jen podvodníci s platebními kartami a zkoušející vybrat váš účet v bance, ale existují i v online hrách.
Video: Scam Alert by Česká spořitelna a Entropiq: Minecraft
Scammeři milují i hru Fortnite, je pro ně doslova rájem. Rádi vás oberou o skiny i peníze. Video opět radí, jak nenaletět a nepřijít nejen o uložené údaje o platební kartě, ale třeba i o skiny.
Video: Scam Alert by Česká spořitelna a Entropiq: Fortnite
Komerční banka: League of Legends
Spořitelna však není jediná, která chce oslovit gamery. Exkluzivní limitovanou edici karetních designů League of Legends Esport představila Komerčka již v červnu 2021 ve spolupráci s Mastercard. Na jejich platebních kartách bylo pět šampionů z online hry League of Legends.
Při uvedení těchto karet banka nabídla jejich držitelům hrací body (RiotPoints) a následně pak 10% slevu na herní produkty ASUS.
Hra League of Legends je od společnosti Riot Games, Inc. Speciální edici karet této hry mateřská Société Générale nabídla ve Francii již v roce 2019.