Hlavní navigace

Názory k článku Český Telecom lže!

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 8. 3. 2002 6:18

    MarBen (neregistrovaný)

    No, mě teď čeká vymáhání neoprávněného požadavku na inkasní platbu. Pět měsíců ČTc trvalo než dokázal změnit účet pro inkasní platbu a když tento měsíc poprvé provedl inkaso z mého nového účtu, tak to pro jistotu udělal hned dvakrát! V bance mi potvrdili, že opravdu přišly dva požadavky na inkasní platbu - na stejnou částku, se stejnými parametry, ve stejný čas. Po zkušenostech, v drtivé většině záporných, mi tak přibydou další :-(

  • 8. 3. 2002 8:45

    Balů (neregistrovaný)

    Já osobně, když jsem si nechal zavést pevnou linku ( už je to dlouho ) se mě pracovnice ptala, jestli si nechci zavést platbu inkasem z účtu ( tehdy ještě u České spořitelny ). Byl jsem opatrný a raději jsem se zavedení inkasa počkal. Vyplatilo se. Přinejmenším v jednom případě, kdy jsem obdržel dokonce 2 upomínky na dávno provedenou platbu. Pak jsem utekl od České spořitelny ( to by byl článek sám pro sebe ... ) a nakonec, když jsem se stěhoval jsem odmítl platit Telecomu dalších 3500,- Kč za přeložení linky ( ostatně už jsem měl i mobila ) a pevnou linku jsem zrušil. Vsadím se, že kdybych v té době měl povolené inkaso ve prospěch Telecomu, tak bych účet zaplatil minimálně dvakrát a dodnes bych peníze neměl zpět. Tolik k Českému Telecomu.

    Balů

  • 8. 3. 2002 17:04

    Jirka (neregistrovaný)

    Měšec opět asi není pořádně informován. Například zde je to řečeno jasně:

    http://www.atlas.cz/renews.asp?id=2649625 (myslím konec 3. odstavce)

    Takže pokud se pán cítí podveden, tak je to neinformovaností konkrétní pracovnice Telecomu, nikoliv úmyslnou snahou Telecomu.

  • 8. 3. 2002 18:31

    Milan Kovár (neregistrovaný)

    Nikoliv. Za konkrétní neinformovanou pracovnici Telecomu nese před zákazníkem zodpovědnost Telecom. Onen pán se cítí v takovém případě podveden oprávněně. Když můj zaměstnanec odflinkne práci, klientovi zodpovídám já. Dělat mrtvého brouka stylem "Za to může pracovnice, TELECOM nic" je vrcholně neetické.

  • 9. 3. 2002 12:02

    Jirka (neregistrovaný)

    Samozřejmě, za nekvalitní pracovnici může Telecom. Ale má poznámka směřovala k nepravdivému tvrzení, že TELECOM LŽE. On nelže, ty podmínky platí (že do poloviny roku je převod ZDARMA) a pouze neinformovaná pracovnice si myslela opak. Neznamená to ale přece, že by Telecom lhal, když slibuje změnu zdarma - to je velký rozdíl.

  • 10. 3. 2002 17:07

    zdenka (neregistrovaný)

    Myslím si ,že když veřejně někdo prohlásí něco , a to má dodatek ,který nebyl oznámen že existuje při veřejném prohlášení tak se má za to ,že to co bylo řečeno tak platí ,a dodávat nějaké další podmínky potom a neoznámit, je klamání zákazníka a podvod
    TAK PROTO PRYČ S MOLOCHEM KONEČNĚ U NÁS FUNGUJE BEZDRÁTOVÉ PŘIPOJENÍ 64 BEZ POPLATKU POUZE ZA PŘIPOJENÝ ČAS A JE TO STEJNĚ DRAHÉ (LEVNÉ) JAKO TELECOM AAAAHOJ ZDENĚK -:)

  • 11. 3. 2002 11:29

    Luboš (neregistrovaný)

    Moje tchyně se rozhodla zrušit pevnou linku, protože se stala formou daru vlastníkem mobilu. I zašla na místně příslušné pracoviště ČT a tam obdržela formulář, který po vyplnění vrátila a to včetně přístroje. Obdržela informaci, že ještě nebudou rušit vedení (rozumějme kabeláž), ale že má ještě jeden měsíc na to, aby si svůj případně neuvážený krok rozmyslela. Ještě 01.12.2001 cca v 08:30 hod byla linka živá, v 10:00 hod již bylo slyšet hlášení : "Volaná linka je dočasně odpojena" - neznalý situace by se mohl domnívat, že se jedná o dalšího neplatiče (za ty peníze by jistě mohl ČT namodifikovat více hlášení). Ale jak rád říkám : bude hůř. A taky bylo. V lednu přišel účet od ČT, ve kterém se tento monopol až drze dožaduje zaplacení paušálního poplatku za celý měsíc 12/2001. Když jsme toto reklamovali, operátor na lince 0800 ..... ČT (po dlouhém čekání a různých volbách pomocí tlačítek) řekl, že linka byla k dispozici pro případ změny rozhodnutí. Logicky uvažující tvor Homo sapiens pochopí z výše popsané situace, že linka nebyla zákazníkovi k dispozici (hlášení pro volajícího, po připojení vlastního aparátu hluboké kosmické ticho) a navíc nebyly technické prostředky - přístroj zákazník odevzdal. Současný stav je takový, že účet je nezaplacen a tchyně má strach, že se objeví ve dveřích soudní exekutoři a budou jí chtít zabavit majetek v ceně neuhrazeného (a neodebraného) paušálu za měsíc 12/2001. Ono je totiž navíc značně jednoduché vylomit dveře důchodci a sebrat mu majetek za neexistující pohledávku, než posbírat majetky všech "tunelářů" (třeba i ten převedený na syny, dcery, manželky, milenky, ....). Holt tržní hospodářství a jeho dopad na občana.
    A věřte : bude hůř. Slečna Pletánková z TV PRIMA nemá pravdu - takový je život.

  • 16. 3. 2002 15:49

    Vladimír (neregistrovaný)

    Navíc jak mi včera sdělila operátorka Telecomu na jejich zákaznické lince, tak i placenou změnu tarifu mohu udělat až po dvou měsících od předešlé. Když jsem namítal, že o tomto omezení nikde neinformovali, tak mi řekla, prostě to tak je, žádnou změnu nyní provést nemůžete a hovor přerušila.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).