Vlákno názorů k článku České dráhy: kouzelníci s cenami a s veřejným míněním od Nový - České dráhy dotují ztrátovou dopravu osobní? Velký omyl,České dráhy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 11. 2007 8:08

    Nový (neregistrovaný)
    České dráhy dotují ztrátovou dopravu osobní?
    Velký omyl,České dráhy dotují režijní výhody svých zaměstnanců! Režijní Inkarta na rok stojí železničáře 200,- Kč. Jezdit může bez omezení a všichni ve funkci dokonce 1.třídou. Kolik nás ostatní přijde taková jízdenka na rok, když za čtvrt roku pro 100 km trať to dělá 9 472,- Kč?
    Při násobení nezapomeňte započítat všechny držitele režijních výhod, tj.ČD, SŽDC, všechny akciové dceřiné a transformované společnosti,část Ministerstva dopravy,Drážní úřad,Gen.inspekci a železniční důchodce, a to vždy včetně rodinných příslušníků. Začátkem 90-tých let měly železnice přes 300 tisíc zaměstnanců,klidně můžete násobit a vyjde ztráta osobní dopravy Českých drah.
  • 9. 11. 2007 23:13

    Mono (neregistrovaný)
    Kde jste přišel na 300 tis. zaměstnanců? V dobách největší nabubřelosti, v prvních letech po rozpadu ČR měl tento moloch 100 tis. zaměstnanců, tedy 3x méně než uvádíte vy.
  • 10. 11. 2007 0:41

    Zelenka (neregistrovaný)
    To už bolo po rozpadu redukováno ČSD o železniční opravny a strojírny, že ano? Nech si na personalnim odboru vypsat kompletní udaje z databaze o zaměstnaneckých režijkach, dneska In-karta. Máš na to právo to vědět. To se ti
    protočíí kukadla co je jakych důchodců za ty léta i s partnerama. A jezdit za těch 200 korun ročně můžeš jako železničář každý den i po celým Slovensku, bratia zase k nám. Nedivim se že se chce Cargo trhnout, ale kdo to zaplatí??
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).