České dráhy dotují ztrátovou dopravu osobní?
Velký omyl,České dráhy dotují režijní výhody svých zaměstnanců! Režijní Inkarta na rok stojí železničáře 200,- Kč. Jezdit může bez omezení a všichni ve funkci dokonce 1.třídou. Kolik nás ostatní přijde taková jízdenka na rok, když za čtvrt roku pro 100 km trať to dělá 9 472,- Kč?
Při násobení nezapomeňte započítat všechny držitele režijních výhod, tj.ČD, SŽDC, všechny akciové dceřiné a transformované společnosti,část Ministerstva dopravy,Drážní úřad,Gen.inspekci a železniční důchodce, a to vždy včetně rodinných příslušníků. Začátkem 90-tých let měly železnice přes 300 tisíc zaměstnanců,klidně můžete násobit a vyjde ztráta osobní dopravy Českých drah.
Kde jste přišel na 300 tis. zaměstnanců? V dobách největší nabubřelosti, v prvních letech po rozpadu ČR měl tento moloch 100 tis. zaměstnanců, tedy 3x méně než uvádíte vy.
To už bolo po rozpadu redukováno ČSD o železniční opravny a strojírny, že ano? Nech si na personalnim odboru vypsat kompletní udaje z databaze o zaměstnaneckých režijkach, dneska In-karta. Máš na to právo to vědět. To se ti
protočíí kukadla co je jakych důchodců za ty léta i s partnerama. A jezdit za těch 200 korun ročně můžeš jako železničář každý den i po celým Slovensku, bratia zase k nám. Nedivim se že se chce Cargo trhnout, ale kdo to zaplatí??