Hlavní navigace

Názor k článku Banka zrušila účet bez vysvětlení. Může se to stát i vám od J, Novák - No, řekl bych, že váš příklad úřadu, kterého...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 6. 2020 7:24

    J, Novák

    No, řekl bych, že váš příklad úřadu, kterého nezajímá, že se mu vrátila platba z důvodu zrušení účtu, je tak nějak mimo mísu. Hovor je o jakési charitativní organizaci, na kterou přispívají lidé dobrovolně. Takže bych řekl, že pokud se mi vrátí platba nějakého přípěvku, který posílám na charitu, zpět s tím, že byl účet zrušen, tak se budu zajímat, jak to s tou charitou je a zda to nebyla nějaká bouda, do které jsem své peníze posílal. A, když se podívám na web té charity, tak tam informace o nových účtech a vysvětlení najdu. Tak proč do toho taháte úřady? Je samozřejmé, že pokud platím nějakou platbu úřadu, tak se dozvím o změně účtu od toho úřadu, což mohu dokumentovat třeba u své zdravotní pojišťovny. A pokud mi nějakou platbu pošle úřad na můj účet, který jsem v mezidobí zrušil, tak je to zase moje chyba, protože jsem měl dát úřadu správný účet či ho informovat o změně. I k tomu mám pár příkladů z vlastní praxe.
    Navíc jste tak nějak pominul moji námitku k přenosu čísla účtu v případě, že tento byl ze strany banky zrušen, jakož i k případu, kdy je zablokován například z důvodů trestního řízení.
    Jinak si myslím, že pokud by o takovou službu byl ze strany klientů bank nějaký větší zájem, zcela jistě by se tím banky zabývaly. Ale nikde jsem nečetl, že by o něco takového byl nějaký hromadný zájem, takže počítám, že se s něčím ani do budoucna moc neuvažuje. Spíš mi to přijde jako plácání do vody, přičemž paralela s přenosem telef. čísla mi nepřipadá příliš příhodná. Své tel. číslo jsem přenesl mezi operátory již asi třikrát. U svých bankovních účtů mě to ještě nikdy nenapadlo a skutečně v tom nevidím žádnou výhodu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).