Fio banka se už zhruba měsíc snaží vyřešit problémy, vzniklé přechodem k jiné bance, která pro ni zajišťuje platby do zahraničí v dolarech. Nemohou je odesílat ani přijímat stovky lidí a firem. Banka je připravena individuálně kompenzovat vyšší náklady. O problémech Fio banky informuje server idnes.cz.
Banka své klienty už na konci dubna informovala o změně korespondenční banky pro dolarový platební styk. I na konci května ale nejde platby v dolarech odesílat ani přijímat. Aktuálně intenzivně jednáme o navázání spolupráce s novými partnery, v tuto chvíli ale ještě nedokážeme komentovat možný termín obnovení USD plateb,
řekl pro idnes.cz mluvčí banky Zdeněk Kovář.
Banka je podle něj ochotna individuálně s klienty řešit úhradu vícenákladů, pokud například vzniklou klientům kurzové rozdíly při platbě jinými měnami.
Klienti si stěžují i na špatnou komunikaci ze strany banky. Po uvedeném termínu, kdy mělo omezení skončit, od banky další více než týden žádná zpráva nepřišla,
popsal jeden z dotčených klientů Martin Moravec.