Letošní vánoční svátky potvrdili trend, že nakupování na internetu je stále na vzestupu. Podle informací od obchodníků, které získala Asociace pro elektronickou komerci (APEK), je průměrný nárůst obratu přibližně 40% oproti Vánocům roku 2010. V některých případech však evidujeme nárůst i o 100 % a více, a to včetně velkých e-obchodů,
komentuje první čísla výkonný ředitel APEK Jan Vetyška. Naše předpoklady o vánočních obratech tak byly ještě překonány, a to v celkovém objemu přibližně o 2 miliardy,
hodnotí dále Vetyška. Podle údajů asociace by měl letošní vánoční obrat nákupů na internetu dosáhnout 13 miliard.
U většiny prodejců začala vánoční sezona v druhé polovině listopadu. Nejvíce objednávek potom e-shopy zaznamenaly v týdnu od 13. do 17. prosince. Naprostým vrcholem co do počtu objednávek bylo pondělí 13. prosince. Nakupovalo se ale až do posledních dní před Štědrým dnem,
uzavírá Vetyška.