Uniqa pojišťovna spustila mobilní aplikaci pro chytré telefony se systémem Android. Lze si přes ni sjednat nové cestovní pojištění, nahlásit pojistnou událost, najít nejbližší pobočku nebo získat informace o postupu v případě nehody nebo majetkové škody.
Více si o mobilních aplikacích pojišťoven přečtěte v článku Mobilní aplikace pojišťoven: Co pojišťovny (ne)umí
Při opakovaných výjezdech ze země je možné objednávkovou šablonu nového cestovního pojištění uložit pro další použití. Přes aplikaci je možné se přímo spojit v případě pojistné události s asistenční službou a událost zde nahlásit.
Při dopravní nehodě lze kromě nahlášení škody zaslat přes aplikaci i fotografie z místa havárie, celý postup prostřednictvím přímé provolby konzultovat s asistenční službou a nechat místo vzniku nehody přesně lokalizovat přes GPS. Stejně tak lze nahlásit škodu i v rámci pojištění nemovitosti či domácnosti.
Kromě toho je možné přes aplikaci zaslat mail na vybranou pobočku nebo pomocí rychlé provolby zavolat na infolinku pojišťovny.
Aplikaci stáhnete na webu pojišťovny, přes Android Market, Google Play nebo ji lze stáhnout pomocí QR kódu.