Obsluhovat bankovní účet přes mobilní telefon? Zatím nás to neláká

23. 5. 2012

Sdílet

Podle výzkumu společnosti Mediasearch využívá mobilní telefon nejčastěji k přístupu na vlastní účet jen jeden ze sta lidí. Stále tak dominuje internetové bankovnictví, které nejčastěji využívá 80 % majitelů bankovních účtů.  Hlavními problémy pro rozšíření mobilních bankovních aplikací jsou obavy o bezpečnost, nedostatek vhodných chytrých telefonů nebo preference PC (pro internetové bankovnictví). 

Počet stažených aplikací jednotlivých bank přitom překonalo hranici 100 000. Uživatelé využívají mobilní bankovní aplikace především ke kontrole zůstatku na účtu a zadávání bankovních příkazů.  

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).