Záměr spustit v regionu střední a východní Evropy direkt banku oznámila skupina Raiffeisen International již na konci minulého roku. Více: Do Česka míří nové banky, internetové dostanou konkurenty
V dnešní tiskové zprávě společnost konkretizovala některé plány. Nová banka se bude jmenovat ZUNO Bank. Jak název vznikl? Pro tuto výzvu jsme se rozhodli spolupracovat s profesionály ze světoznámé britské agentury The Brand Union. Pro výběr názvu jsme si stanovili řadu kritérií: chtěli jsme krátké, neobvyklé a odlišné jméno, které se dá lehce zapamatovat a dá se dobře použít na všech trzích regionu. Zároveň jsme chtěli jméno příjemné pro uživatele internetu,
říká generální ředitel ZUNO BANK András Hámori.
Banka, jejíž cílovou skupinou budou především každodenní uživatelé internetu, oznámila vstup na slovenský trh do konce roku 2010. Plány směřující na Česko zatím nekonkretizuje, pouze obecně hovoří o úmyslu působit časem napříč celým regionem. V počátcích svého působení na slovenském trhu bude nabízet především vkladové produkty, do budoucna deklaruje širší bankovní portfolio produktů.