Slavia pojišťovna představila novou mobilní aplikaci pro chytré telefony a tablety. Klientům s povinným ručením či havarijním pojištěním usnadní hlášení škod či poruch (spojení s asistenční službou) přes jedno tlačítko. V aplikaci jsou také přednastavené kontakty na záchranné bezpečnostní složky ČR.
Pro správnou funkci aplikace stačí v nastavení zadat základní údaje o vozidle a číslo pojistné smlouvy. Klient pak může stisknutím jedné ikony, odeslat automatickou SMS zprávu s informací o dopravní nehodě či poruše vozidla přímo asistenční službě. Ta okamžitě získá potřebné informace včetně údajů o aktuální poloze vozidla ve formě GPS souřadnic,
popsal Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.
Aplikace také umožní snadno nafotit vůz pro účely sjednání havarijního pojištění a doplňkových pojištění a obsahuje také návod, jak správně snímky pořídit, aby pojišťovně vyhovovaly. Bonusem při zdokumentování vozidla přes aplikaci je snížená spoluúčast u sjednaných pojištění, a to od data dodání fotografií.
V aplikaci řidiči najdou i aktuální dopravní zpravodajství a užitečné informace o pravidlech silničního provozu v cizích zemích. Obsahuje také průvodce „Co dělat při nehodě?“ se souborem základních rad pro řidiče.
Na neznámých místech se může hodit i ukládání GPS souřadnic zaparkovaného vozu do aplikace, která pak následně dovede majitele zpět k autu.
Aplikace Slavia pojišťovna je ke stažení pro systémy iOS i Android.