Hlavní navigace

Nejvíce nákupů v e-shopech proběhlo během pracovního týdne

Sdílet

Vánoční nákupy se z velké části přesunuly do on-line světa a vzhledem k nutnosti dopravy začaly o něco dříve než v kamenných prodejnách. Hlavní špička pak nastala na začátku prosince a vyvrcholila 14. prosince. Mezi akcemi, které zákazníky přiměly k nákupu, patřil letos Den dopravy zdarma. Naopak během tzv. černého pátku nezaznamenali prodávající žádné velké změny. Lidé nakupují v e-shopech převážně během pracovního týdne, největší propady byly pravidelně v sobotu.

Vánoční sezóna začíná často již na přelomu září a října. S blížícím se Štědrým dnem pak počet objednávek rostl. Nejvíce jsme jich letos zaznamenali 14. prosince. Byl to jeden z posledních dní, kdy jste jako zákazník měl jistotu, že objednané dárky z e-shopu opravdu dorazí včas, komentuje Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Různé marketingové akce, které měly nalákat zákazníky, se ne vždy setkaly s odezvou. Úspěšný byl Den dopravy zdarma, který proběhl 18. listopadu. Naopak tzv. černý pátek, populární především v USA, se v Čechám zatím zabydluje velmi pomalu.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).