Hlavní navigace

Nejste si jistí svými právy? Napište si do elektronické poradny

Sdílet

Gabriela Hájková 18. 5. 2012

Pokud si nejste jistí, zda někdo neporušuje vaše práva spotřebitele, můžete se nově obrátit i na elektronickou bezplatnou poradnu časopisu dTest. Ten už rok a půl provozuje poradnu přes telefonickou linku a pro velká zájem zavádí i její elektronickou verzi.

Na web je možné zadat dotazy týkající se problémů se zbožím a službami nebo příbuzných témat. Odpověď pak obdržíte mailem.

Právníci časopisu dTest také sestavili brožuru „Základní vzory pro řešení spotřebitelských problémů“, kterou si bezplatně můžete nechat zaslat na svůj mail z webu časopisu. Obsahuje vzory pro řešení nejčastějších situací – například pro reklamaci zboží či služeb nebo odstoupení od smlouvy. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).