Hlavní navigace

Lidl spustil e-shop pro všechny. Objednat můžete i ze starých nabídek

Veronika Doskočilová

Ve středu 20. září 2017 spustil Lidl e-shop pro Českou republiku. Na webové adrese e-shopu tak nyní může objednávat každý.

Stejně jako kamenné prodejny, i na e-shopu se bude dvakrát týdně objevovat tematicky zaměřené zboží. Oproti prodejnám je ale možné objednat zboží z e-shopu o týden dříve, než na prodejny dorazí. Kromě toho je možné objednat si i výrobky z již uplynulých akcí.

Objednané zboží vám internetový obchod následně doručí prostřednictvím společnosti PPL do 3 dnů, a to buď na adresu, nebo do PPL ParcelShopu. Platit můžete platební kartou při objednání, případně dobírkou. Cena dopravy začíná na 59 Kč. Pokud si objednáte zboží za minimálně 1000 Kč, dopravu neplatíte.

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej do 90 dnů nepoužité vrátit.

Našli jste v článku chybu?
  • 26. 9. 2017 11:28

    PavelM (neregistrovaný) 2001:718:1001:----:----:----:----:----

    Vrátit ale lze jen zboží nepoškozené, a pokud Vám ho rovnou zašlou poškozené (protože zjevně jako v mém případě posílají zboží z vratek nebo dokonce reklamací) - vnitřek rozbalený, možná i nekompletní, v mém případě jedna součástka ulomená a celkově nesoucí stopy používání, tak to pod tuto oblast nespadá a nutili mi abych to reklamoval (samozřejmě s nejistým výsledkem). Tak pozor na to.

    Zejména ve vztahu k obchodním podmínkám, kde je v bodě 6.3 - Rozsah odpovědnosti prodávajícího uvedeno Prodávající neodpovídá za vady a kupující není oprávněn uplatnit práva z vadného plnění ani práva ze záruky za jakost (iii) u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, ale přitom nevíte, že Vám použité zboží posílají.