Hlavní navigace

Lidl rozšiřuje stravenkový byznys. Nově láká i na karty

Sdílet

Jiří Hovorka

Stravenky od Lidlu mají nově také elektronickou podobu. Společnost Lidl stravenky ve spolupráci s ČSOB a s MasterCardem nabízí nově také stravenkovou platební kartu. S tou půjde od začátku dubna platit v partnerských restauracích a také v prodejnách Lidlu. Později – přibližně v polovině roku 2018 – se přidají i prodejny Kauflandu.

S novinkou firma přichází rok od spuštění vlastní stravenky s názvem Naše stravenka. Tou lze platit ve zhruba 4000 restauracích a také v obchodech Lidl a Kaufland.

Svým zaměstnancům stravenky od Lidlu poskytuje na 1700 společností. Minulý rok jsme se stali novým hráčem na již zaběhnutém trhu. Abychom byli konkurenceschopní a udrželi si započaté tempo, je třeba být stále inovativní. Vstup do elektronického světa byl tak dalším logickým krokem, uvádí Vít Pravda, jednatel společnosti Lidl stravenky.

Firma láká partnery na poplatek ve výši 2,5 procenta z hodnoty stravenky pro restaurace při proplácení a nulové poplatky pro zaměstnavatele bez rozdílu velikosti. Jsou prý nejnižší na trhu.


Autor: Lidl

Naše stravenka nově také jako karta.

Novinka v podobě stravenkové karty pak má zjednodušit administrativu spojenou se stravenkami. Pro zaměstnavatele odpadá rozdávání stravenek zaměstnancům, peníze místo toho firma „nahraje“ na karty. Držitelé karty pak mohou denně zaplatit za nákupy nebo v restauracích až 1600 Kč. A restaurace mají ihned po platbě peníze na účtu.

Jsme rádi, že si nás společnost Lidl stravenky vybrala na realizaci tohoto projektu a jsme přesvědčeni o společném úspěchu. Zaměstnanci ČSOB začnou v průběhu roku 2018 rovněž využívat služby Naší stravenky,  uvádí Michaela Lhotková, výkonná ředitelka spotřebitelského financování, platebních řešení a karet ČSOB.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).