Hlavní navigace

Komerční banka rozšířila služby pro neslyšící. Jednání převádí okamžitě "na papír"

Sdílet

Jiří Hovorka

Komerční banka rozšířila počet poboček, které nabízejí lepší možnosti sluchově postiženým klientům. Na více než 60 nejvýznamnějších pobočkách je nyní k dispozici bezplatná služba eScribe. Jednání mezi klientem a bankovním poradcem je v on-line režimu převáděno do písemné formy. Neslyšící klient tak může bude komunikovat se svým poradcem. Službu Komerční banka zajišťuje ve spolupráci se sociální firmou Transkript online, která je úspěšným zaměstnavatelem nevidomých rychlopísařů.

Klient požádá bankovního poradce o přepis mluvené řeči, který se telefonicky spojí s přepisovatelem společnosti Transkript. Oba pak sledují doslovný přepis svého rozhovoru na monitoru počítače, můžou kdykoliv reagovat na podávané informace, mají jistotu, že nedošlo k nějakému nedorozumění a byly předány všechny informace. Službu není potřeba předem objednávat, je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin, uvedla Zuzana Čepelková, CSR manažerka Komerční banky.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Žádné názory

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).