Elektronické výpisy budou klienti Stavební spořitelny České spořitelny (SSČS) dostávat přímo do internetového bankovnictví.
Spořitelna přechází na elektronické zasílání všech dokumentů, stejně jako to před časem udělala Pojišťovna České spořitelny a Česká spořitelna – Penzijní společnost.
Elektronické zasílání dokumentů začne SSČS provozovat od ledna 2016. Změna se dotkne přibližně 240 000 klientů, kteří zde mají stavební spoření nebo úvěrový produkt.
Potvrzení o doručení dokumentu obdrží formou avíza v aplikaci SERVIS 24 nebo si mohou nastavit upozornění formou e-mailu a SMS.
Změna způsobu zasílání výpisu bude nastavena všem klientům automaticky. V případě, že by klienti chtěli zachovat zasílání papírových výpisů, musí si sami změnit nastavení v internetovém bankovnictví.
Službu E-faktura/E-dokumenty je možné deaktivovat odškrtnutím v sekci ÚČTY / E-FAKTURY / E-DOKUMENTY / Správa výstavců. Po deaktivaci se klientovi automaticky obnoví zasílání dokumentů v papírové formě.
Zasílání výpisů elektronickou formou bude bez poplatku.