Hlavní navigace

Klienti České spořitelny opět ohroženi podvodným emailem

7. 1. 2008

Sdílet

Někteří klienti České spořitelny dostali v uplynulých dnech podvodnou e-mailovou zprávu, která má vzbudit dojem, že byla odeslána z adresy www@servis24.cz a obsahuje link na údajné stránky internetového bankovnictví České spořitelny, na službu SERVIS 24. Zpráva je výzvou, aby se adresát z bezpečnostních důvodů přihlásil prostřednictvím prolinku v jejím těle na stránky služby SERVIS 24. Pokud tak učiní, dostane se na stránky, které sice vypadají jako stránky služby SERVIS 24, ale v poli adresy je namísto www.servis24.cz uvedeno www.servis24.us. Samotná mailová zpráva je navíc psána těžko srozumitelnou češtinou a obsahuje prvky azbuky. Cílem podvodného e-mailu je získat klientské číslo a heslo adresáta (identifikační a autentizační údaje) a pokusit se následně o jejich zneužití.

Česká spořitelna žádnou takovou zprávu nerozesílala a s klienty nikdy prostřednictvím e-mailu nekomunikuje o tak zásadních záležitostech jako je např. zabezpečení. Česká spořitelna preventivně vyzývá klienty, aby na zprávu v žádném případě nereagovali a prostřednictvím prolinku v jejím těle se na SERVIS 24 nepřihlašovali. Pokud kdokoli z klientů na zprávu zareagoval, Česká spořitelna doporučuje, aby ihned kontaktoval její klientské centrum pro zablokování služby a vygenerování nových přihlašovacích údajů.

Zdroj: Tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Kolektiv redaktorů serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).