Česká spořitelna žádnou takovou zprávu nerozesílala a s klienty nikdy prostřednictvím e-mailu nekomunikuje o tak zásadních záležitostech jako je např. zabezpečení. Banka nemá informace o tom, že by kdokoli z jejích klientů na zprávu zareagoval a byl poškozen a ani to, vzhledem k informovanosti klientů, nepředpokládá. Navíc, i pokud by někdo z klientů na e-mail reagoval, se znalostí pouhých dvou identifikačních údajů není možné službu SERVIS 24 zneužít. Přesto Česká spořitelna preventivně vyzývá klienty, aby na zprávu v žádném případě nereagovali a prostřednictvím prolinku v jejím těle se na SERVIS 24 nepřihlašovali. Pokud kdokoli z klientů na zprávu zareagoval, Česká spořitelna doporučuje, aby ihned kontaktoval její klientské centrum na telefonním čísle 800 207 207 pro zablokování služby a vygenerování nových přihlašovacích údajů. Banka zároveň prosí klienty, kteří podvodný e-mail dostali, aby jej poslali na adresu csas@csas.cz. Pomohou tak dalšímu posilování prevence proti zneužití internetového bankovnictví.
Vysoká bezpečnost internetbankingu České spořitelny je zajištěna sérií bezpečnostních prvků, které na sebe navazují, ale jsou na sobě nezávislé. Veškeré pokusy o narušení bezpečnosti svého internetbankingu Česká spořitelna úspěšně odvrací.