Kampaň "Chci sluneční energii" vyhrál ČEZ Prodej

Sdílet

Spotřebitelská organizace dTest zveřejnila výsledky pořádané kampaně „Chci sluneční energii“. Do projektu, který podpořila Evropská unie, se přihlásilo 15 000 českých domácností, kteří mají zájem o domácí solární elektrárnu.

Kampaň spočívala v hromadném nákupu a instalaci fotovoltaických panelů, a to včetně příslušenství a souvisejících služeb. Jako vítěze nakonec dTest vybral společnost ČEZ Prodej. Porovnali jsme nabídky, posoudili dobu jejich působení na trhu, stabilitu, velikost, reference a řadu dalších objektivních ukazatelů. Naším cílem bylo dojednat nejen nižší ceny zařízení, ale i férové podmínky smlouvy a nadstandardní služby, jako je například delší záruční doba, podpora při získávání dotacíneborychlost komunikace od prvního kontaktu se spotřebitelem až do instalace domácí solární elektrárny, říká Eduarda Hekšová, ředitelka spotřebitelské organizace dTest.

Domácnostem, které se registrovaly, už dTest poslal vyjednané podmínky a modelové parametry. Následně je e-mailem vyzve k vyplnění elektronického formuláře, ve kterém uvedou informace o místě pro instalaci zařízení, jako je sklon střechy, orientace střechy, plocha pro umístění panelů a požadovaný typ fotovoltaické elektrárny.

Teprve na základě vyplněného formuláře je kontaktuje vítězný dodavatel. Nabídka je zcela nezávazná.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Psaním jsem skloubila své znalosti ze studií financí a žurnalistiky. Ráda se učím nové věci, tančím a běhám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).