Hlavní navigace

AXA spustila službu, přes kterou se klienti budou radit s lékařem po telefonu

Sdílet

Veronika Doskočilová

Skupina AXA Česká republika a Slovensko pro své klienty spustila novou službu s návem Telemedicína. V rámci ní máte možnost bezplatně telefonicky konzultovat svůj aktuální zdravotní stav či zdravotní problém svých blízkých. Služba je dostupná 24 hodin denně, a to v ČR i ze zahraničí. Podmínkou však je, abyste měli u skupiny AXA uzavřenou platnou smlouvu rizikového životního pojištění. Pokud smlouvu máte, mohou službu využít i vaši rodinní příslušníci, pokud s vámi žijí ve společné domácnosti.

V případě využití služby vám asistenční společnost na základě sdělených informací doporučí vhodného lékaře a toho s vámi telefonicky spojí. Lékař s vámi zkonzultuje váš problém a vydá doporučení a návrh dalšího postupu. AXA však důrazně upozorňuje, že služba nenahrazuje rychlou lékařskou pomoc a není určena pro řešení závažných stavů, jako například silné krvácení, kolaps apod.

Dále službu můžete využít i jako uživatel aplikace AXA Health Keeper, a to i když nejste klientem pojišťovny.

Našli jste v článku chybu?
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?

Diskuse byla uzavřena.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).