Informaci o výši daně z nemovitých věcí si můžete nově nechat poslat e-mailem

Sdílet

Poplatníci daně z nemovitých věcí si mohou nově nechat zasílat údaje pro placení daně do e-mailové schránky místo prostřednictvím složenky.

Informace zaslaná na e-mail bude obsahovat obdobné údaje, jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky:

  • stanovená daň,
  • výše nedoplatku/přeplatku,
  • údaje pro placení daně včetně QR kódu, umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.

Máte-li o službu zájem, podejte na příslušný finanční úřad nejpozději do 15. března 2017 vyplněnou Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem. Na to konto už vám správce daně nepošle složenku ale pouze e-mail.

Služba je určená výhradně těm, kteří neplatí daň prostřednictvím SIPO a právnickým osobám bez datové schránky.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).