Jak zvýšit výnos z klienta? Jaké jsou nejlepší strategie pro vyhledávání a obsluhu klientů? Je komplexní servis pro klienta pouhou marketingovou mantrou nebo funkční koncept, který zvyšuje výnos z klienta? Odpovědi na otázky budou hledat přednášející na odborné konferenci FINfest určené pro finanční poradce, která proběhne ve středu 23. května 2018 v Praze.
Mezi diskutující témata bude patřit i slovní spojení „komplexní servis“, který je v očích klientů spíše marketingovou mantrou. Přednášející odborníci však mají finanční poradce důkazy, že může jít o funkční koncept, který zvyšuje výnos z klienta.
Na odborné konferenci se budou experti s finančními poradci dělit o konkrétní zkušenosti a návody na řešení situací klienta v klíčových poradenských oblastech: pojištění, financování bydlení, investic i obchodních a manažerských dovednostech.
FINfest se velmi rychle stal významnou událostí a centrem dění finančně-poradenské komunity, kde se na neutrální půdě setkávají produktové společnosti, finanční poradci, analytici i zástupci regulace. Značka FINfest je zárukou kvalitně stráveného dne nabitého praktickými profesními informacemi,
uvedl Martin Viktora, organizátor konferencí FINfest.
Celodenní program bude doplněný workshopy osobního rozvoje a produktových znalostí.
Výběr z přednášejících
- Petr Borkovec (Partners)
- Zdeněk Sluka (Broker Trust)
- Ivan Špirakus (INSIA)
- Libor Ostatek (Golem Finance)
- Miroslav Princ
Výběr z přednášek
- Ondřej Záruba: Univerzálním vojákům odzvonilo.
- Petr Jan Křen: Polovina poradců je před vyhořením.
- Miroslav Princ: Nejlepší strategie pro vyhledávání klientů.
- Martin Dočekal: Co bude investičním průšvihem roku 2018?
- Marta Gellová: Příklad fungování vztahového poradce, který spolupracuje s jednotlivými produktovými specialisty.
- Marek Macura: Osobní zkušenosti s využíváním aplikací pro zvýšení osobní efektivity
Výběr z workshopů
- Komplexní servis: Cesta ke zvýšení výnosu z klienta.
- Soutěž krásy: Která firma má nejpřehlednější systém, nejlepší aplikaci nebo jinou pomůcku pro práci s klientem?
- Pojištění: Jak zvýšit výnos z klienta? Komplexní péče, up-selling, cross-selling… Jaká je realita a praxe v oblasti pojištění.
- Financování bydlení: Dopad transformace na poradce, klienty a banky.
- Investice: Vyvážený a náročný klient – co s ním?