Hlavní navigace

Finanční poradci chystají konferenci. Budou hledat cesty, jak zvýšit výnos z klienta

21. 5. 2018

Sdílet

Jak zvýšit výnos z klienta? Jaké jsou nejlepší strategie pro vyhledávání a obsluhu klientů? Je komplexní servis pro klienta pouhou marketingovou mantrou nebo funkční koncept, který zvyšuje výnos z klienta? Odpovědi na otázky budou hledat přednášející na odborné konferenci FINfest určené pro finanční poradce, která proběhne ve středu 23. května 2018 v Praze.

Mezi diskutující témata bude patřit i slovní spojení „komplexní servis“, který je v očích klientů spíše marketingovou mantrou. Přednášející odborníci však mají finanční poradce důkazy, že může jít o funkční koncept, který zvyšuje výnos z klienta.

Na odborné konferenci se budou experti s finančními poradci dělit o konkrétní zkušenosti a návody na řešení situací klienta v klíčových poradenských oblastech: pojištění, financování bydlení, investic i obchodních a manažerských dovednostech.

FINfest se velmi rychle stal významnou událostí a centrem dění finančně-poradenské komunity, kde se na neutrální půdě setkávají produktové společnosti, finanční poradci, analytici i zástupci regulace. Značka FINfest je zárukou kvalitně stráveného dne nabitého praktickými profesními informacemi, uvedl Martin Viktora, organizátor konferencí FINfest.

Celodenní program bude doplněný workshopy osobního rozvoje a produktových znalostí.

Výběr z přednášejících

  • Petr Borkovec (Partners)
  • Zdeněk Sluka (Broker Trust)
  • Ivan Špirakus (INSIA)
  • Libor Ostatek (Golem Finance)
  • Miroslav Princ

Výběr z přednášek

  • Ondřej Záruba: Univerzálním vojákům odzvonilo.
  • Petr Jan Křen: Polovina poradců je před vyhořením.
  • Miroslav Princ: Nejlepší strategie pro vyhledávání klientů.
  • Martin Dočekal: Co bude investičním průšvihem roku 2018?
  • Marta Gellová: Příklad fungování vztahového poradce, který spolupracuje s jednotlivými produktovými specialisty.
  • Marek Macura: Osobní zkušenosti s využíváním aplikací pro zvýšení osobní efektivity

Výběr z workshopů

  • Komplexní servis: Cesta ke zvýšení výnosu z klienta.
  • Soutěž krásy: Která firma má nejpřehlednější systém, nejlepší aplikaci nebo jinou pomůcku pro práci s klientem?
  • Pojištění: Jak zvýšit výnos z klienta? Komplexní péče, up-selling, cross-selling… Jaká je realita a praxe v oblasti pojištění.
  • Financování bydlení: Dopad transformace na poradce, klienty a banky.
  • Investice: Vyvážený a náročný klient – co s ním?
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autor se věnuje publikační činnosti v oblasti osobních financí. Specializuje se na finanční produkty, spotřebitelská témata a oblast dopravy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).