Hlavní navigace

Pozor na další podvodný e-shop

Sdílet

Gabriela Hájková 17. 1. 2013

Sdružení Spotřebitel.net upozornilo na další podvodný e-shop mobil Partners, který provozuje společnost Rimizo.net s.r.o. 

Platit zde za zboží můžete pouze převodem na účet společnosti RAKIMO NET, na kterou už bylo podáno trestní oznámení. Zatím se přihlásilo více než 20 poškozených zákazníků.

Důvěryhodnost e-shopu můžete ověřit prostřednictvím serveru ověřsito.cz

Podle zprávy sdružení Spotřebitel.net už jednatelka firmy RIMIZO NET, jejíž údaje byly zneužity, podala trestní oznámení na neznámého pachatele na policii. Ta jí ale oznámila, že zastavit činnost webu nemůže, dokud nezjistí, kdo přesně ho provozuje.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 1. 2013 13:54

    Manik 10 (neregistrovaný) ---.capitol.cz

    Dyt je to eshop??? Jak chce policie asi tak zjistit kdo ho provozuje? Pokud ten podvodnicek neni uplne blbej a nedal nikde svoje prave osobni udaje (o cemz silne pochybuji) a pokud se nepripojuje pevnou linkou ze svyho pokojicku tak jak chce zjistit policie e-identitu provozovatele ;-))) tohle je smesny...

  • 26. 3. 2013 0:16

    xkovi (neregistrovaný) ---.fiber.cz

    No, vzhledem k tomu, ze platby mají byt posilany na konkretni ucty u CS a CSOB, přinejmenším majitele těchto uctu jsou fyzicke osoby a jako takove by je tedy nemel byt problém dohledat...kdyby se policii chtelo...

  • 14. 2. 2017 14:38

    Jana Koláčková (neregistrovaný) ---.ign.cz

    http://www.lk-stomatologie.cz/
    Není zde název a adresa společnosti, zboží udává cenu v Kč, ale hradí se v USD, což vychází dle kurzu jinak (dráž, u nás - objednávka: 2,736.75 Kč, platba:3,148.62 Kč), zboží je expedováno z Číny, což není nikde uvedeno, e-shop si bere 300 Kč za dopravu, ovšem proclít zboží si musí konečný odběratel sám, o čemž není nikde na webu ani slovo (u nás clení: 807 Kč). V našem případě bylo objednáno 28.12.2016, dodáno 18.1.2017 = dlouhá čekací doba. Přišlo nám jiné zboží: místo volejbalové obuvi vel. 46 byla dodána běžecká obuv vel. 45, místo fleecové mikiny byla dodána balvněná. Na reklamaci zboží a její urgence na jediném kontaktu na stránkách: service@onlines­credit.com nikdo nereeaguje.

  • 21. 11. 2018 11:12

    Roman (neregistrovaný) 84.244.66.---

    Dobrý den,

    stejný případ mám se stránkou malpro-pawbol.cz

    Podařilo se Vám dohledat nějaký kontakt aj. ?

    Děkuji.

  • 7. 1. 2019 14:53

    Marcela (neregistrovaný) 193.245.34.---

    Dobrý den, mám stejný problém na http://www.koucinkpoint.cz/. Objednávka dorazila, ale místo mikiny FOX přišla mikina NY Giants. Bojím se, že pokud budu reklamovat zboží a pošlu jim ho zpět, že mi nevrátí ani peníze a nebudu mít už ani mikinu. Povedlo se někomu zboží vyměnit, nebo aby mu vrátili peníze?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).