Česká obchodní inspekce (ČOI) zkontrolovala ve 2. čtvrtletí letošního roku celkem 206 předváděcích prodejních akcí s tím, že zjistila nedostatky ve 170 případech. Šmejdi přitom používají stále agresivnější a zákeřnější praktiky: Máme také z několika předchozích týdnů signály, že se objevují rádoby poskytovatelé těchto akcí jako ‚antišmejdi‘, kteří vystupují jako spotřebitelští ombudsmani nebo firmy, jež chtějí poskytnout právní pomoc při vrácení peněz z předchozích uzavřených kupních smluv,
uvedl ředitel inspekce Mojmír Bezecný a dodal: Doporučuji se těchto akcí nezúčastnit.
Spotřebitelům radí, aby těmto lidem neposkytovali žádné osobní údaje a nezvali prodejce do bytu pod záminkou předání výhry. K tématu čtěte také: Nová finta „šmejdů“: vezmou vám vysavač