Hlavní navigace

Česká spořitelna mění model obsluhy klientů. Jak vypadají nové pobočky?

Sdílet

Gabriela Hájková 23. 10. 2017

Česká spořitelna plánuje změnit model obsluhy na pobočkách. S tím by měla souviset i přestavba obchodních míst. První velkou pobočku v novém konceptu banka otevřela v Praze v Sokolovské ulici.

Hlavními cíli bylo příjemné prostředí, lepší prostor komunikaci s klienty na pobočce, dostupnost wifi a možnost při schůzkách využít notebook, tablet či chytrý telefon.

Pobočka v Sokolovské ulici patří do třicítky poboček v novém konceptu, které Česká spořitelna od podzimu 2016 otevřela na různých místech republiky. Jen v regionu Praha jich dostalo nový koncept jedenáct, uvedl mluvčí Filip Hrubý. Dodal také, že na pobočce v Sokolovské ulici bude fungovat i sdílená knihovna a projekt finančního vzdělávání pro žáky 4. a 5. tříd základních škol, na kterém banka spolupracuje s Ministerstvem školství.

Podívejte se také na nové pobočky dalších bank v naší galerii.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).