Hlavní navigace

Česká spořitelna mění model obsluhy klientů. Jak vypadají nové pobočky?

23. 10. 2017

Sdílet

Česká spořitelna plánuje změnit model obsluhy na pobočkách. S tím by měla souviset i přestavba obchodních míst. První velkou pobočku v novém konceptu banka otevřela v Praze v Sokolovské ulici.

Hlavními cíli bylo příjemné prostředí, lepší prostor komunikaci s klienty na pobočce, dostupnost wifi a možnost při schůzkách využít notebook, tablet či chytrý telefon.

Pobočka v Sokolovské ulici patří do třicítky poboček v novém konceptu, které Česká spořitelna od podzimu 2016 otevřela na různých místech republiky. Jen v regionu Praha jich dostalo nový koncept jedenáct, uvedl mluvčí Filip Hrubý. Dodal také, že na pobočce v Sokolovské ulici bude fungovat i sdílená knihovna a projekt finančního vzdělávání pro žáky 4. a 5. tříd základních škol, na kterém banka spolupracuje s Ministerstvem školství.

Podívejte se také na nové pobočky dalších bank v naší galerii.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Autorka je zástupkyní šéfredaktora serveru Měšec.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).