Česká podnikatelská pojišťovna na začátku listopadu 2020 spustila novou verzi svých stránek. K této změně přistoupila po pěti letech s cílem, aby nová podoba byla pro návštěvníka uživatelsky přívětivější.
Projekt byl schválen na podzim roku 2019 a předcházela mu podrobná vstupní analýza potřeb. Ve výběrovém řízení pak byla jako dodavatel vybrána společnost FG Forrest. V souvislosti s epidemií Covid-19 probíhaly ze začátku práce na novém webu a spolupráce s dodavatelem převážně v online prostředí,
komentuje začátek projektu Jolana Kolaříková, ředitelka Úseku marketingu a PR.tele i pro správu. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.
Nová podoba webu má zlepšení ve vyhledávání. Pobočku, autopůjčovnu nebo třeba zdravotnické zařízení si návštěvník může nově zobrazit přímo na mapě. Změny lokalit, které udělá administrátor stánky, se propisují i v mapách Googlu a Seznamu. Zlepšilo se i fulltextové vyhledávání, takže návštěvník na svůj dotaz dostane více relevantních odkazů.
Velkou interní změnou je ale přechod na nový redakční systém, který umožňuje variabilnější práci s obsahem. Stránky jsou plně responzivní. Podstatná část změn webu se týkala nového copywritingu.
Nové zobrazení všech důležitých dokumentů k pojistné smlouvě je nyní na také jednom místě. Klient se v sekci Klientského servisu snadno dostane do sekce s dokumenty. Má tak na výběr – buď půjde touto cestou nebo dokumenty samozřejmě najde přímo v produktové části u daného pojištění.
Roční návštěvnost internetových stránek ČPP za 2019 byla 750 tisíc, z toho 415 tisíc unikátních přístupů.