Klienti dávají bankám značné množství dat. Důležité však je, aby se banky naučily s tímto kvantem dat zacházet obezřetně: Je zajímavé, že banky se od jiných institucí odlišují v tom, že i přes to, že veřejnost kritizuje bankovní sektor, zůstávají důvěryhodné. Lidé jsou ochotni svěřit jim informace, a to v míře, kterou ostatní instituce nemají,
uvedl Zdeněk Tůma, poradce KPMG ČR odpovědný za služby pro bankovnictví.
Banky jsou si například vědomé, kde se klienti s kartou pohybují, jaká je jejich platební historie a podle toho se svým klientům snaží nabízet produkty. To ale může současné mladé generaci vadit: Mladá generace sice ráda používá nové technologie, ale je nerada, když je tou technologií oslovována s nějakou nabídkou. To může být kontraproduktivní. Spojit to vše dohromady, to je velmi citlivá věc,
potvrzuje člen představenstva Komerční banky Vladimír Jeřábek.
Zdroj: Nejbanka.cz