Hlavní navigace

Bankéři na poradách řeší, jak nás čárdžnout o fíčka

Sdílet

Jiří Hovorka 31. 12. 2010

Jsou zaměstnání, ke kterým neodmyslitelně patří specifický žargon. Jistě je vám znám například zednický, méně ale vidíme do slovní kuchyně bankéřům. S koncem roku nám umožnil udělat si o ní obrázek mluvčí Raiffeisenbank Tomáš Kofroň, který zaznamenal na poradách některé nesrozumitelné výroky, které v závorkách také okomentoval.

  • Mám tam někoho sýsýovat? (autor tím zřejmě chtěl někomu poslat email v kopii)
  • Poslední 4 měsíce byli v currentu….(co dodat?)
  • To už můžeme klouznout. (autor se nechtěl jít klouzat, ale chtěl něco uzavřít, tedy „closenout“)
  • Jaký z toho budou lessons learned? (jaké vzejde poučení z tohoto článku, nechávám na vás…)
  • Musíme ty klienty ještě víc čárdžovat o ty fíčka (to bych radši ani klientům nepřekládal:)


Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2011 0:35

    Me (neregistrovaný) 81.0.204.---

    Tohle není žargon ale počeštění anglických slov - něco jako fíčura, lognout, kólnout, čeknout atd. Až snad na ten poslední výraz, ten už je krkolomnější a asi jako argot - aby tomu nikdo jinej nerozuměl :-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).