Více než třetině klientů Poštovní spořitelny je při zakládání účtu méně než 30 let

Věk klientů Poštovní spořitelny se postupně snižuje. V současnosti už je více než třetina klientů, kteří si zakládají účet u Poštovní spořitelny, mladší 30 let. Poštovní spořitelna tak je stále atraktivnější bankou pro mladší klientelu.

Sdílet

Poštovní spořitelna svou nabídku stále více zaměřuje na mladší klienty a začíná to přinášet výsledky. Více než 35 % klientů, kteří si zakládají účet u Poštovní spořitelny, je při zakládání účtu mladších 30 let. Začíná se nám tedy dařit zbavovat Poštovní spořitelnu image banky pro starší, uvedl Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny.

Ve strategii Poštovní spořitelny jsou mladí na velmi významném místě. Poštovní spořitelna se na ně bude v nejbližší době stále více zaměřovat. To samozřejmě neznamená, že by starší klienti pro nás byli méně atraktivní. Jsme bankou, která má ucelenou nabídku produktů pro všechny věkové skupiny, prohlásil Libor Svoboda.

Mladým klientům nabízí Poštovní spořitelna několik produktů. Jako první na českém trhu například uvedla účet pro děti od věku 12 let – konto Mini. To, že tento produkt nyní napodobuje konkurence, je důkazem, že jsme se vydali správným směrem, upřesnil Libor Svoboda. Pro mladé ve věku od 15 do 26 let nabízí Poštovní spořitelna účet Junior. Pro všechny věkové skupiny do 18 let je to Dětská vkladní knížka.

V poslední době Poštovní spořitelna zaznamenala úspěch s kampaní, při níž dostávali mladí klienti k nově založenému účtu kartu s motivem z filmu Snowboarďáci. Vznik tohoto filmu Poštovní spořitelna výrazně podpořila. V rámci dvouměsíční kampaně otevřela Poštovní spořitelna trojnásobek účtů pro mladé než před kampaní.

Poštovní spořitelna: Počet produktů pro mladé
1. 1. 2005 18. 9. 2005 Změna
Účty Mini 5 000 7 000 + 40 %
Účty Junior 31 000 40 000 + 29 %
Dětská vkladní knížka 96 000 98 000 + 2 %

Martin Orság
tiskový mluvčí Poštovní spořitelny

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).