Raiffeisenbank a.s. se rozhodla podpořit Kodex chování mezi bankami a klienty a na základě rozhodnutí představenstva se zavazuje k dodržování tohoto standardu vytvořeného Českou bankovní asociací. Převážnou většinu bodů obsažených v kodexu považujeme za samozřejmost a tyto požadavky jsou součástí našich služeb již nyní. I proto spokojenost klientů s našimi službami neustále roste a například u drobných klientů přesahuje 90 procent,
uvedl generální ředitel a předseda představenstva banky Lubor Žalman.
V celé řadě případů přitom banka poskytuje služby výrazně nad rámec minimálních standardů požadovaných kodexem. Některé body si vyžádají investice do informačních technologií, vytvoření nových databází a zavedení dalších kroků. Z tohoto důvodu se Raiffeisenbank a.s. zavazuje, že veškeré body kodexu bude splňovat nejpozději k 1. dubnu 2006.
Základním motivem vytvoření kodexu je poskytnout klientům dostatečný přístup k informacím a udržovat vůči svým klientům vysoký standard, na který se mohou kdykoli spolehnout. Kodex především zaručuje klientům právo na informace o různých službách a produktech, jejich cenách či např. změnách obchodních podmínek.