Velká ostuda a hanba pro RSTS

Že na nepříjemné dotazy paní ředitelka neodpovídá, protože by musela přiznat, jak jejich instituce obelhává zakázníky. Takových nezodpovězených dotazů tu snad nikdy nebylo a divím se Měšci, že to toleruje. Asi si paní ředitelka myslela, že si tu udělá v poradně reklamu a místo toho je to spíš Odrazovna pro potencionální nové klienty.
n/a
12. 12. 2005 19:08

Odpověď

Vážený pane,
předpokládala jsem, že jako zaměstnanec stavební spořitelny budu mít na těchto stránkách možnost pomoci a poradit těm, kteří mají zájem o stavební spoření. Doufám, že alespoň někomu jsem pomohla. Neuvědomila jsem si, že tato média dokáží ovládnout jedinci, kteří netouží po ničem jiném, než napadat, očerňovat a kritizovat jiné. Je to ale, bohužel, v dnešní době asi normální.
Sama za sebe bych Vám pak chtěla upřímně popřát, abyste v novém roce nalezl hodně štěstí, úspěchů, přátelství a spokojenosti, protože já myslím, že lidem, jako Vy, právě tohle všechno chybí.
Daniela Ostašovová (Poradce pro stavební spoření)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).