V rámci marketingové akce nabízíte 20% slevu za přechod od jiné pojišťovny s povinným ručením k vám. Jde opravu o pevných 20 %, nebo se jedná o kouzelné slovo „až“ 20 %? Nedostane vás tato sleva časem dostat do problémů, že nízké pojistné může časem ohrozit vaše likvidační procesy škod?
Odpověď
Zájemcům o pojištění u DIRECT Pojišťovny připravíme v rámci nové kampaně (která potrvá do 31. 12. 2007 a vztahuje se jak na povinné ručení, tak na havarijní pojištění)) takovou nabídku, vycházející z našeho portfolia, která bude z hlediska rozsahu pojistného krytí co nejvíce shodná s jejich původní pojistnou smlouvou. Konečná cena této naší nabídky však bude přesně o 20 % nižší než je současná cena původní pojistné smlouvy. Klientům samozřejmě započteme také všechny jejich bonusy. Platíte-li tedy v tuto chvíli za určitý produkt např. 10 000 Kč, nabídneme Vám za srovnatelný produkt cenu o 2 000 Kč nižší, tedy 8 000 Kč. Číslo 20 % se velice blíží výši standardní tržní provize hrazené zprostředkovatelům, která v našem modelu nefiguruje. Cenová výhodnost našich produktů není v žádném případě podmíněna nižší kvalitou poskytovaných služeb, nýbrž pouze a výhradně absencí již zmíněných zprostředkovatelských provizí. Mimochodem, Česká národní banka, která nám udělila tzv. pojišťovací licenci, podrobně zkoumala nejen to, zda je námi připravený dlouhodobý finanční a obchodní plán životaschopný, ale především to, jakým způsobem máme zajištěny veškeré klíčové procesy, mj. i procesy likvidace, a vše ostatní, co s tím souvisí.
Hana Kovářová
(Poradce pro pojištění majetku)