Prodej telefonních pojistek

DIRECT Pojišťovna je na českém trhu druhým elévem, který se snaží prosadit mimo pobočkovou síť přímými kanály. Podobně se snažil Callin, a tento projekt nakonec z různých důvodů skončil. Věříte si? Myslíte si, že lze v konzervativním Česku prodávat pojistky po telefonu?
30. 10. 2007 1:40

Odpověď

Nemyslím si, že by byli Češi nějak extrémně konzervativní. Naše cíle na českém trhu jsou ambiciózní, ale současně reálné. Vycházejí z detailních analýz a průzkumů trhu. Náš obchodní model, založený na přímé komunikaci s klientem a na úspoře nákladů za zprostředkovatele, má před sebou velkou budoucnost. Jsme jedinou pojišťovnou na trhu, která využívá k prodeji svých produktů výhradně přímé kanály a jsme tak nejvíce připraveni na budoucí změny trhu, které zcela jistě povedou směrem k přímému modelu. Naše pojišťovna je velmi často porovnávána se společností Callin. Jde však o srovnávání nesrovnatelného. Callin jako dceřiná firma České pojišťovny nakonec konkuroval mateřské společnosti, což výrazně urychlilo jeho konec. Navíc u Callinu si nejsme jisti, že marketingově dostatečně zvládl svou dlouhodobou existenci. Jen pro zajímavost, DIRECT Pojišťovna již v září (tedy cca 4 měsíce po vstupu na trh) dosáhla většího počtu klientů než Callin za dva roky.
Hana Kovářová (Poradce pro pojištění majetku)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).