Mám pojištění domácnosti u jiné pojišťovny - u té největší. Co mi vaše pojištovna může nabídnout navíc, jinak a lépe, abych měl důvod změnit pojišťovnu?
Rostislav
7. 12. 2004 15:00
Odpověď
Vážený pane Krasle,
rozhodně bych se na tomto fóru nechtěl pouštět do debat kdo je lepší, co lepšího nabízí. Pokud ale navštívíte některého z našich obchodních zástupců a sdělíte mu, co vše byste si rád pojistil, předloží Vám nabídku, kterou můžete se svou současnou pojistkou porovnat.
Přesto se pokusím stručně představit, co nabízí Allianz. Můžete si vybrat ze tří různých variant krytí, které se liší rozsahem, výší limitů pojistného plnění a samozřejmě výší pojistného. Ve variantě Exkluziv nabízíme téměř all riskové krytí, kdy uhradíme mimo běžného krytí - požár, výbuch, voda z vodovodního zařízení, krádež vloupáním, loupež, vichřice a krupobití, povodeň a záplava i další rizika - elektrospotřebiče poškozené přepětím, věci zničené vandalismem, rozbitá okna nebo rozbité sklokeramické varné desky (viz. předchozí odpověď).
Každý náš klient, který si uzavře pojištění domácnosti nebo nemovitosti, automaticky získává nárok na využívání asistenčních služeb Home Assistance, které zajišťuje společnost Elvia. Služby je možné využívat opakovaně po celou dobu účinnosti pojistné smlouvy. Na asistenční služby se můžete obrátit jak v případě potřeby urgentních zásahů technické pohotovostní služby , tak v případě plánovaných oprav nebo rekonstrukce svého bytu či domu. Z naší speciální databáze, tzv. Modrých stránek, vám zajistíme prověřenou firmu, která opravu zajistí v odpovídající kvalitě a za garantovanou cenu.
V případě urgentních služeb je pak příjezd firmy a první hodina práce zdarma. Platit budete jenom práci přesahující jednu hodinu a materiál. Zároveň v těchto případech dostanete zvýhodněnou sazbu. Například – zámečnické práce Vás přes naši asistenční službu vyjdou na 400 Kč/hod, na volném trhu mohou stát až 1200 Kč/hod.
Milan Káňa
Milan Káňa
(Poradce pro povinné ručení)