Minulý rok jsem měl konec fixace hypotéky a uvažoval jsem o refinancování, a třeba i u eB/RB. Jenže jakmile jsem se zmínil, že zároveň měním zaměstnání (bodejť, dostal jsem lepší nabídku), tak mě vaši lidé v Ostravě prakticky vyhodili... odmítli se se mnou o tom dále bavit.
Co pro vás znamená loajalita zákazníků? Jsem klientem eBanky 8 let, znáte mou historii, chodí mi tam hezké výplaty ze zaměstnání (IT), hypotéku splácím bez problémů - tak kde je problém?
Bude u rakouské eBanky převládat tato tupá fascinace pravidly nad osobním přístupem, na který jsem byl zvyklý z eBanky?
Odpověď
Veškerá má snaha vede k tomu, aby naši zaměstnanci byli fascinováni klienty a jejich potřebami a ne nějakými pravidly. Jestliže to ve Vašem konkrétním případě nezafungovalo, za to se omlouvám.
Jestli nám ještě dáte šanci, tak pošlete email na mou asistentku dana.urbanova@rb.cz.
Lubor Žalman
(Generální ředitel Raiffeisenbank)