Hlavní navigace

Online diskuze s generálním ředitelem Raiffeisenbank

Jak se daří integrovat eBanku do Raiffeisenbank? Co čeká internetové bankovnictví eBanky? Jakou nabídku má Raiffeisenbank pro své klienty a co od ní chcete vy? V online diskuzi jste se ptali generálního ředitele Raiffeisenbank Lubora Žalmana.

V poradně odpovídá

  • Lubor Žalman

    (Generální ředitel Raiffeisenbank)
    Generální ředitel Raiffeisenbank
Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.

Dotazy

  • Vaše odpovědi

    1.Proč jste při Vaší odpovědi použil jen argument nákladovosti hotovostních operací ? Řekněte i to, že schopný bankéř je schopen svěřené peníze použít tak, že je z nich banka schopna výrazně profitovat (vysoká úroková marže, např.). Je třeba vidět celý proces a ne jenom část operace !!!

    2. Důvod koupě ebanky: posílení pozice na trhu a vyšší budoucí ekonomické ukazatele RB (zisk)

    3. Pokud klient příjde na pobočku a zeptá se pracovníka: "poraďte mi, jak neplatit vůbec?". Pokud na tuto otázku neexistuje u vaší banky odpověď(nemá řešení), jde o klamavou reklamu, nemyslíte?
    23. 4. 2008 15:51
  • Dotaz II

    Není to problém jenom váš, je to prakticky ve všech CZ bankách ... proč stojí účet pro FO třeba 80 Kč měsíčně a pro PO třeba 380 ? Poplatky jsou stejně strhávané podobně , proč ten rozdíl ?
    sdf
    23. 4. 2008 15:49
  • Dotaz II

    Bude možné nějaké provázání účtů v Rakousku a Čechách ?
    sdf
    23. 4. 2008 15:47
  • Jak to bude s kódy bank

    Dobrý den,
    několikrát sem zahlédl informaci, že bankovní kód eBanky 2400 bude zrušen a nahrazen kódem RB čili 5500. Nicméně se mi nechce věřit, že by neexistovaly žádné účty, které by měly v obou bankách stejné číslo a lišili se právě jen kódem banky. Dojde v takovém případě i k přečíslování čísel účtů?
    23. 4. 2008 15:41
  • Prosim, prodejte eBanku

    Dobry den, eBanka mela dost dobre naslapnuto v technologiich, s vasim prevzetim se jako klient citim podvedeny, ten drive je pryc. PaySec rozbehla CSOB, pritom bych takovy system cekal rozhodne od eBanky. Cim si vysvetlujete uspech rakouskych bank v CR? Ja osobne ho nechapu.
    hexx
    23. 4. 2008 15:25
  • Proč výplata?

    Proč je kritériem snížení poplatků u eKonta právě posílání výplaty na toto konto?. Co drobný podnikatel, který má u Vás osobní, firemní i spořící účet? Ten si z firemního účtu mnohdy peníze pro osobní potřebu nepřevádí na účet osobní. Vybere si přímo tolik, kolik potřebuje a řádně to zanese do účetnictví. U něj 20000 na účet nepříjde ve formě výplaty. Nebylo by rozumné rozšířit toto pravidlo o možnost, že polatky nebude platit ani ten klient, který na spořícím účtu má nějakou přesně definovanou částku nebo částku vyšší?
    BoD
    23. 4. 2008 15:18
  • Existuje loajalita banky k zákazníkovi?

    Minulý rok jsem měl konec fixace hypotéky a uvažoval jsem o refinancování, a třeba i u eB/RB. Jenže jakmile jsem se zmínil, že zároveň měním zaměstnání (bodejť, dostal jsem lepší nabídku), tak mě vaši lidé v Ostravě prakticky vyhodili... odmítli se se mnou o tom dále bavit.

    Co pro vás znamená loajalita zákazníků? Jsem klientem eBanky 8 let, znáte mou historii, chodí mi tam hezké výplaty ze zaměstnání (IT), hypotéku splácím bez problémů - tak kde je problém?

    Bude u rakouské eBanky převládat tato tupá fascinace pravidly nad osobním přístupem, na který jsem byl zvyklý z eBanky?
    MoB
    23. 4. 2008 15:14
  • Dotaz

    Dobry den,proc je rozdilne urocen sporici ucet u kompletkonta a e konta?dekuji
    vcelojed
    23. 4. 2008 15:11
  • proč musím mít 2 účty?

    Dobrý den,
    mám u RB 2 hypotéky. Bohužel musím mít zároveň 2 účty, protože dle vyjádření několika pracovníků RB neumíte na jeden účet napárovat 2 hypotéky. Je pravdou, že druhý účet mám zdarma, ale přesto mi to přijde jako zbytečná komplikace (hlídat 2 účty a peníze přeposílat). S konsolidací 2 hypoték u Vás zřejmě také neuspěji.

    Moje další otázka je, kolik stojí jedna SMS oznamující pohyb na účtu nebo aktuální stav. Mám za to, že je to 6kč, což mi přijde neuvěřitelné.
    Jan
    23. 4. 2008 14:40
  • Dotaz

    Patřím k prvním klientům expandia banky. Musím souhlasit s tím, že internetové bankovnictví ebanky je asi na nejvyšší úrovni. Bohužel ty poplatky. Účet jsem rapidně omezil a pravidelné aktivity typu "plyn, elektrika, voda,televize,.." jsem převedl do Fia. Posledním hřebíkem ro rakve bylo neustálé měnění VS ze strany elektrárny a tím pádem mé změny trvalého příkazu (za 30 Kč).
    Hodláte po "sloučení" projekt ebanka zrušit úplně a převést všechny klienty na žluté inet bankovnictví RB (které naopak patří k tomu nejhoršímu) ?
    Jak jsem si tak přečetl ostatní doposud zaslané dotazy, tak máme všichni stejný problém. Nebojíte se toho že vám všichni utečou do mbanky a Fia ? Až je pak všichni budete následovat, nebude už pozdě ? Klient se nachází a přesvědčuje myslím dlouhou dobu a když o něj příjdete tak už se vám jenom tak nevrátí. Přeji pěkný den.
    sdf
    23. 4. 2008 13:17
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).