Jak se daří integrovat eBanku do Raiffeisenbank? Co čeká internetové bankovnictví eBanky? Jakou nabídku má Raiffeisenbank pro své klienty a co od ní chcete vy? V online diskuzi jste se ptali generálního ředitele Raiffeisenbank Lubora Žalmana.
Poradna je uzavřena, nelze vkládat nové dotazy.
-
Vaše odpovědi
1.Proč jste při Vaší odpovědi použil jen argument nákladovosti hotovostních operací ? Řekněte i to, že schopný bankéř je schopen svěřené peníze použít tak, že je z nich banka schopna výrazně profitovat (vysoká úroková marže, např.). Je třeba vidět celý proces a ne jenom část operace !!!
2. Důvod koupě ebanky: posílení pozice na trhu a vyšší budoucí ekonomické ukazatele RB (zisk)
3. Pokud klient příjde na pobočku a zeptá se pracovníka: "poraďte mi, jak neplatit vůbec?". Pokud na tuto otázku neexistuje u vaší banky odpověď(nemá řešení), jde o klamavou reklamu, nemyslíte?
-
Dotaz II
Není to problém jenom váš, je to prakticky ve všech CZ bankách ... proč stojí účet pro FO třeba 80 Kč měsíčně a pro PO třeba 380 ? Poplatky jsou stejně strhávané podobně , proč ten rozdíl ?
-
Dotaz II
Bude možné nějaké provázání účtů v Rakousku a Čechách ?
-
Jak to bude s kódy bank
Dobrý den,
několikrát sem zahlédl informaci, že bankovní kód eBanky 2400 bude zrušen a nahrazen kódem RB čili 5500. Nicméně se mi nechce věřit, že by neexistovaly žádné účty, které by měly v obou bankách stejné číslo a lišili se právě jen kódem banky. Dojde v takovém případě i k přečíslování čísel účtů?
-
Prosim, prodejte eBanku
Dobry den, eBanka mela dost dobre naslapnuto v technologiich, s vasim prevzetim se jako klient citim podvedeny, ten drive je pryc. PaySec rozbehla CSOB, pritom bych takovy system cekal rozhodne od eBanky. Cim si vysvetlujete uspech rakouskych bank v CR? Ja osobne ho nechapu.
-
Proč výplata?
Proč je kritériem snížení poplatků u eKonta právě posílání výplaty na toto konto?. Co drobný podnikatel, který má u Vás osobní, firemní i spořící účet? Ten si z firemního účtu mnohdy peníze pro osobní potřebu nepřevádí na účet osobní. Vybere si přímo tolik, kolik potřebuje a řádně to zanese do účetnictví. U něj 20000 na účet nepříjde ve formě výplaty. Nebylo by rozumné rozšířit toto pravidlo o možnost, že polatky nebude platit ani ten klient, který na spořícím účtu má nějakou přesně definovanou částku nebo částku vyšší?
-
Existuje loajalita banky k zákazníkovi?
Minulý rok jsem měl konec fixace hypotéky a uvažoval jsem o refinancování, a třeba i u eB/RB. Jenže jakmile jsem se zmínil, že zároveň měním zaměstnání (bodejť, dostal jsem lepší nabídku), tak mě vaši lidé v Ostravě prakticky vyhodili... odmítli se se mnou o tom dále bavit.
Co pro vás znamená loajalita zákazníků? Jsem klientem eBanky 8 let, znáte mou historii, chodí mi tam hezké výplaty ze zaměstnání (IT), hypotéku splácím bez problémů - tak kde je problém?
Bude u rakouské eBanky převládat tato tupá fascinace pravidly nad osobním přístupem, na který jsem byl zvyklý z eBanky?
-
Dotaz
Dobry den,proc je rozdilne urocen sporici ucet u kompletkonta a e konta?dekuji
vcelojed
23. 4. 2008 15:11
-
proč musím mít 2 účty?
Dobrý den,
mám u RB 2 hypotéky. Bohužel musím mít zároveň 2 účty, protože dle vyjádření několika pracovníků RB neumíte na jeden účet napárovat 2 hypotéky. Je pravdou, že druhý účet mám zdarma, ale přesto mi to přijde jako zbytečná komplikace (hlídat 2 účty a peníze přeposílat). S konsolidací 2 hypoték u Vás zřejmě také neuspěji.
Moje další otázka je, kolik stojí jedna SMS oznamující pohyb na účtu nebo aktuální stav. Mám za to, že je to 6kč, což mi přijde neuvěřitelné.
-
Dotaz
Patřím k prvním klientům expandia banky. Musím souhlasit s tím, že internetové bankovnictví ebanky je asi na nejvyšší úrovni. Bohužel ty poplatky. Účet jsem rapidně omezil a pravidelné aktivity typu "plyn, elektrika, voda,televize,.." jsem převedl do Fia. Posledním hřebíkem ro rakve bylo neustálé měnění VS ze strany elektrárny a tím pádem mé změny trvalého příkazu (za 30 Kč).
Hodláte po "sloučení" projekt ebanka zrušit úplně a převést všechny klienty na žluté inet bankovnictví RB (které naopak patří k tomu nejhoršímu) ?
Jak jsem si tak přečetl ostatní doposud zaslané dotazy, tak máme všichni stejný problém. Nebojíte se toho že vám všichni utečou do mbanky a Fia ? Až je pak všichni budete následovat, nebude už pozdě ? Klient se nachází a přesvědčuje myslím dlouhou dobu a když o něj příjdete tak už se vám jenom tak nevrátí. Přeji pěkný den.