Internetové bankovnictví

Dobrý den,

jsem dlouholetý klient EB, vlastně již z minulého století. A od března 2008 jsem i novým klientem RB, a to pouze z důvodu, že k novému firemnímu účtu mi RB nabídla hezký kontokorent, za což ji chválím. I obsluha je příjemná, ale kvůli tomu jsem si ji nepořídil.

Musím ale zároveň konstatovat, že internetové bankovnictví RB je naprosto ubohé, najednou po té neskutečně vynikající úrovni EB musím např. při filtraci příchozích plateb brát kalkulačku a sčítat ručně platby, zda splňuji podmínky příchozích plateb kontokorentu, prostě hrůza, není tam mezisoučet.

Nebo mi po půnoci přijde SMS, ža za dva dny už budu mít na účtu své peníze, které jsem si tam přeposlal jako obvykle z KB, to EB by je ráno v 6.30 rovnou připsala na účet.

Nebo v nezaúčtovaných pohybech mi visí několik velkých výběrů kartou, ale v blokacích nic, tak nevím, je zůstatek včetně výběru nebo ne, a platby na cestě během těch 2 dní jsou v tom zahrnuty nebo ne ? Pokud má někdo jednu příchozí platbu za měsíc, asi toto neřeší, ale já mám i tři denně příchozí a až pět odchozích a pak fakt nevím, na čem jsem, v EB to bylo jasné jak facka. A mohl bych pokračovat.

Ale prosil bych uctivě o odpověď na jinou otázku - co zůstane zachováno z internetového bankovnictví EB, protože přecházet na něco horšího, to je hrůza, jsem opravdu nešťastný. Modlím se, ať si necháte v RB všechno od EB....... klidně si ji jen přejmenujte nebo obarvěte nažluto, ale nic neměňte k horšímu.

Nebo proč jste EB vlastně kupovali za tolik peněz ? Snad ne jen kvůli cca 100 tis. aktivních klientů, nepočítám karty YES a Home credit....... ? Myslel jsem, že ji kupujete jen kvůli internet. bankovnictví, nebo v ní má cenu i něco jiného ? Podělte se s námi :-)

Děkuji za odpověď. Musím ale dodat, že i když v EB vše zkazíte, stejně není kam jít....... taková škoda se vracet kus zpátky.
Antonín
18. 4. 2008 17:36

Odpověď

eBanku jsme kupovali:
1. kvůli jejím klientům
2. kvůli zaměstnancům
3. kvůli internetovému bankovnictví a věcem spojeným s běžným účtem.

Mimochodem, internetbanking Raiffeisenbank bych také nenazýval ubohým, v celé řadě anket se pravidelně umísťoval na 2. místě hned za eBankou) a kvalitní zaměstnance. To nám umožní dále posilovat pozici na trhu.

Od počátku říkáme, že internetové bankovnictví eBanky rozhodně nebudeme dále rušit, naopak jej chceme dále rozvíjet. Důkazem toho je eKonto i aktuálně nová verze eKomunikátoru. Jedno i druhé vzniklo na systému eBanky jako jeho vylepšení! Systém eBanky budeme dále používat.

Ke konkrétním dotazům na funkčnost: současná internetová bankovnictví obou bank jsou velmi odlišná, protože vycházejí ze zcela odlišného technického základu. Spojování i údržba takto odlišných bankovních systémů je velmi nákladné, rozhodli jsme se proto, že budeme budovat jednotný systém. Tento systém budeme připravovat tak, aby poskytnul ty nejlepší funkčnosti z obou našich stávajících systémů.

Rozhodně nechceme eBanku zkazit a věřím, že nebudete mít důvod odcházet :-)
Lubor Žalman (Generální ředitel Raiffeisenbank)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).