Jsem dlouholetý klient RB - mám Kompletkonto. Jako takový nemohu jednoduše přejít na eKonto (musel bych vše založit znovu, nové číslo účtu apod.), klienti eBanky tuto možnost mají.
Zatímco klienti eBanky se mohou rozhodnout, které řešení je pro ně výhodnější klient RB nemůže využít výhod eKonta stejně jednoduše.
Budu ještě jinak znevýhodněn, že jsem si před lety zvolil tu horší variantu (a nešel do eBanky)?
Děkuj
Odpověď
Hezký den,
jsem rád, že se můžeme sejít u dnešního chatu. Je to pro mne i mé kolegy skvělá možnost, vzájemně probrat, co vás trápí, co musíme zlepšit a co naopak děláme dobře.
Pojďme tedy na první dotaz.
Rozhodně bych neřekl, že jste si před lety zvolil horší variantu :-). Chcete-li eKonto, tak přijďte na pobočku. Založíme Vám eKonto, ovšem bude to Váš druhý účet i s jiným číslem účtu.
Lubor Žalman
(Generální ředitel Raiffeisenbank)