Nebo přesněji: Nebylo odpovězeno výše to, nač jsem se ptal. Nebudu to rozebírat, vlastně podobný pocit vyjádřil tazatel Kloc.
Vypadá to, že GE CB a GE MB mají mnoho společného. Přinejmenším přístup ke klientům. Rovněž levá ruka neví, co dělá pravá. Na pobočce se dozvím: "To vám bude fungovat, máte-li doma internet." Technická podpora GECB to vzápětí hrdě popře. Vrchnost později na dotaz Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže prohlásí: "Jde to." Můj další dotaz "Jak?" zašlapou do bahna. Propagandista Folprecht z GEMB chlácholí a slibuje. A pomalu padá sníh... A život jde dál... Nějací "extrémisté" nás mohou víte co... A víte kam... Kolik nás musí být, aby nás začali brát na vědomí? Homosexuálně orientovaným spoluobčanům na získání jakéhosi respektu stačila čtyři procenta.
Že se vždycky nechám vyprovokovat v bláhové naději k takovým věcem. Asi bych už měl mít ve svém věku trochu rozumu. Ale nemám. A nemohu mít. Jinak by nás ti arogantní a bezohlední úředníci, obchodníci a propagandisté ušlapali. Nezmínil jsem politiky, tam je to stejné. Ale zabíhám už do OT, tak promiňte. Jen jsem se chytl jednoho z mála způsobů, jak se dá něco dělat.
Pohoda, hezký den
Josef
Odpověď
Mrzí mě, že jste získal rozdílné informace na obchodním místě a na naší tecnické podpoře a beru to jako zásadní podnět pro zlepšení našeho fungování. Všechny připomínky, které byly zmíněny v tomto diskusním fóru, osobně příští týden proberu se zodpovědnými odděleními a vyvodím z toho jasné závěry včetně akčních kroků, které by měly vést ke zlepšení fungování naší společnosti.
Pavel Folprecht
(Poradce pro přímé bankovnictví)