Nebylo odpovězeno výše

Nebo přesněji: Nebylo odpovězeno výše to, nač jsem se ptal. Nebudu to rozebírat, vlastně podobný pocit vyjádřil tazatel Kloc.

Vypadá to, že GE CB a GE MB mají mnoho společného. Přinejmenším přístup ke klientům. Rovněž levá ruka neví, co dělá pravá. Na pobočce se dozvím: "To vám bude fungovat, máte-li doma internet." Technická podpora GECB to vzápětí hrdě popře. Vrchnost později na dotaz Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže prohlásí: "Jde to." Můj další dotaz "Jak?" zašlapou do bahna. Propagandista Folprecht z GEMB chlácholí a slibuje. A pomalu padá sníh... A život jde dál... Nějací "extrémisté" nás mohou víte co... A víte kam... Kolik nás musí být, aby nás začali brát na vědomí? Homosexuálně orientovaným spoluobčanům na získání jakéhosi respektu stačila čtyři procenta.

Že se vždycky nechám vyprovokovat v bláhové naději k takovým věcem. Asi bych už měl mít ve svém věku trochu rozumu. Ale nemám. A nemohu mít. Jinak by nás ti arogantní a bezohlední úředníci, obchodníci a propagandisté ušlapali. Nezmínil jsem politiky, tam je to stejné. Ale zabíhám už do OT, tak promiňte. Jen jsem se chytl jednoho z mála způsobů, jak se dá něco dělat.

Pohoda, hezký den

Josef
Josef
2. 2. 2005 10:01

Odpověď

Mrzí mě, že jste získal rozdílné informace na obchodním místě a na naší tecnické podpoře a beru to jako zásadní podnět pro zlepšení našeho fungování. Všechny připomínky, které byly zmíněny v tomto diskusním fóru, osobně příští týden proberu se zodpovědnými odděleními a vyvodím z toho jasné závěry včetně akčních kroků, které by měly vést ke zlepšení fungování naší společnosti.
Pavel Folprecht (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).