chybna uvaha; standardy komunikace

Vazeny pane, musim Vas upozornit, ze Vase uvaha o "98% našich klientů využívalo jako svůj prohlížeč Internet Explorer, proto ..." je postavena na hlavu. Pokud nepouzivam MSIE a chci vyuzivat internetove bankovnictvi, predevsim se nestanu Vasim klientem, dokud to nebude fungovat i v mem browseru. Pravde je, ze nevite, o kolik prijmu jste takto prisli.

V soucasne dobe tedy, hura, bude vase interneove bankovnictvi skutecne internetove, ale tim se pouze pokousite dotahnout konkurenci. Ja se ptam, co nabidnete klientum konkurence, aby jim stalo za to k Vam prejit ?

A druha otazka. Neni mi znamo, zda u nas existuje nejaky standard pro elektronickou komunikaci s bankou. V Nemecku, ktere je nam jinak neustale davano za vzor, tomu tak je (http://www.hbci-zka.de/english/index.htm), u nas o nicem takovem nevim.
28. 1. 2005 13:30

Odpověď

Jsem přesvědčen, že máme klientům našeho přímého bankovnictví co nabídnout. Přímé bankovnictví v našem pojetí není pouze Internetové bankovnictví, ale soubor různých komunikačních kanálů které může klient využít a je pouze na klientovi aby si zvolil pro danou operaci kanál, který mu nejvíce vyhovuje (Internet, GSM, telefon, bankomat). Proto nyní rozšiřujeme služby na bankomatech o Infolimit (možnost si zjistit možnou výši půjčky a o půjčku si požádat), informace o blížícím se konci platnosti platební karty a další. Například Infolimit je služba ojedinělá nejen v Evropském, ale i ve světovém měřítku.
V Internet Bance příští týden nasadíme dobíjení předplacených SIM karet s T-Mobilem a i zde jsme první a jediní kdo to dělá a kdo podporuje dobíjení v IB pro všechny 3 operátory.
Naším cílem je dělat produkty a služby, které jsou inovativní a přináší klientům vysokou přidanou hodnotu.

Určité standardy existují, ale tvoří pouze jakýsi rámec v kterém je možné se pohybovat. Nedá se proto jednoznačně říci, že ten to dělá správně a ten zase špatně. Dá se pouze konstatovat, že jeden to dělá tak a druhý zase jinak.
Pavel Folprecht (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).