Pracujeme na tom, je odpoved spravna, ale pozde.

Tak znovu, prvni pokus nevysel a odeslany prispevek se neulozil, alespon budu strucnejsi (mozna :).

1) Souhlasim s tim, ze je problem v nepodpore standardu. Neni to primarne nepodporu malo zatoupenych prohlizecu. Stacilo, aby Vas vyvoj standardy dodrzoval a pripadne doladil aplikaci pro prohlizec nejvice zastoupeny, pokud by diky tomu, ze zminene standardy nepodporuje stoprocentne, nefungoval. Ostatni, kteri by standardy nepodporovali, by dejme tomu meli smulu. To by bylo pochopitelne.

2) Pisete, ze to bude mozna v puli letosniho roku. Jenze Vase konkurence (ZB), ktera pouziva stejny zakladni system GEMINI to umi na Mozille Firefoxu (mam vyzkouseno a pouzivam) jiz nekolik mesicu a pokud se nepletu na Opere to umi taky. Navic jejich system nabizi vice moznosti (jiz pred pul rokem meli zadavani a editaci/zruseni trvalych prikazu k uhrade ci inkasu a SIPa) Tady je videt, ze stejny zakladni system neznamena stejnou kvalitu sluzeb, tu urcuje banka a jeji marketing + vyvoj, ktery musim rici u Vas v posledni dobe moc dobre nezapracoval a pritom jste kdysi byli jedni z prvnich na trhu s funkcnim Inet bankovnictvim.

Podivejte se na http://www.czilla.cz/articles/internetova-bankovnictvi-v-mozille.html a dozvite se, ze jste jednou z 3 bank na ceskem trhu, jejich Inet bankovnictvi nepodporuje Mozillu ci Mozilla Firefox. To o necem svedci. Podle me o tom, ze jste proste zaspali. A na tom si myslim, musi mit svuj podil i reditel produktu.

Jak na to nazirate Vy? Priznavate si svuj podil, nebo myslite, ze je vse OK, a ze to neni Vasi konkurencni nevyhodou na trhu? A vse to pri stejne ci nekdy vetsi cene za tuto sluzbu, ci za balicek tuto sluzbu obsahujici?

Dekuji

S pozdravem
Martin Syrovatka
26. 1. 2005 20:06

Odpověď

Systém Gemini, který používáme stejně jako další banky, tvoří pouze jakési jádro celého systému přímého bankovnictví. Dalších zhruba 30%- 50% je nutné doprogramovat a to především ve vztahu k ostatním systémům banky a frontendu.

Naše banka podporuje dvě verze Internetového bankovnictví - Internet Banku Standard (certifikát SSL a podpisový) a Internet banku GEnius (přihlášení pomocí jména a hesla). V případě Internet Banky GEnius již nyní podporujeme prohlížeče Mozilla.
Pavel Folprecht (Poradce pro přímé bankovnictví)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).