Hlavní navigace

Proc

Dobry den,

chtel bych slyset jeden dobry duvod, proc by si mel clovek, treba jako ja, ktery ma pupinky, musi-li pro jakykoliv stupidni kus papiru kamkoliv chodit, zalozit ucet u Ceske sporitelny. Co nabizi levneji a lepe nezli treba eBanka (ne ze bych ji mel rad)? Uvery? Hypoteky? Dovedete rychleji vykonat platebni prikaz? Nebo proc?

Jak by vypadala CS kdyby zacinala bez tech milionu lidi, kteri za minuleho rezimu proste nemeli moznost dat penize jinde?

A na zaver, at zase slysim neco inteligentniho, proc zase zvysujete poplatky? Copak podrazily razitka, nebo co?

Hezky den

VB
1. 4. 2004 22:44

Odpověď

Pokud mám uvést jediný důvod, proč byste si měl založit účet právě v České spořitelně, odpovídám: Protože jsme ma tomto trhu nejlepší.

Pokud mi dovolíte toto tvrzení rozvést, řeknu, že jsme bankou, která
1) má nejširší síť poboček (přes 660)
2) má nejširší síť bankomatů (1070)
3) má vysoce kvalitní a uživatelsky nejříjemnější přímé bankovnictví(ocenění Zlatá koruna 2003, 1. místo za přímé bankovnictví)
4) umožnuje klientům realizovat služby 24 hodin denně 7 dní v týdnu a to odkudkoli
5) je jedničkou v poskytování spotřebitelských úvěrů (co do počtu a objemu jde o tvrdá fakta, to že máme velmi dobré podmínky z hlediska přístupnosti a rychlosti vyřízení úvěru, je pro nás samozřejmostí)
6) je jedničkou v poskytování hypoték (pro podložení tohoto tvrzení platí totéž co u spotřebitelských úvěrů)
7) je otevřená a transparentní, zkrátka důvěryhodná (opakovaně udělená cena Readers Digest - Nejdůvěryhodnější značka)
8) je stabilní (kořeny sahají do roku 1825)
9) je součástí silné mezinárodní finanční skupiny Erste Bank
10) již podruhé je Bankou roku a to jak při hodnocení domácí tak při hodnocení mezinárodní komisí.

Ptáte se, jak by vypadala ČS, kdyby nebyla před lety jedinou bankou pro drobné klienty? Bavíme se v rovině "kdyby", ale budiž: Patrně by začínala na zelené louce a nenesla by s sebou žádné dědictví minulosti a to jak v pozitivním jak v negativním slova smyslu.

Pokud jde o poplatky, zvýšili jsme je od 1. března a toto zvýšení je dáno nutností pokrývat náklady, které služby generují.
Klára Gajdušková (Poradce pro osobní účty)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).